راه و شهرسازیمجله خبری

۶ پروژه دولتی و عمومی تا شهریور ماه تکمیل می‌شود

به گزارش ساختمان آنلاین به نقل از وزارت راه و شهرسازی، علی نبیان معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تأسیسات عمومی و دولتی از آماده شدن ۶ پروژه اجرایی و مطالعاتی در سال مالی ۱۴۰۱ خبر داد و گفت: چنانچه تخصیص اعتبار این ۶ پروژه بیمارستانی، ورزشگاهی و تأمینی و تربیتی انجام شود در حداکثر تا پایان شهریور ۱۴۰۲ تمامی پروژه تکمیل و تحویل خواهد شد.

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: در مجموع ۶ پروژه تا پایان سال مالی جاری در صورت تأمین و تخصیص اعتبار با سرمایه یک هزار و ۶۶۰ میلیاردتومانی تکمیل و تحویل می‌شوند.

نبیان در بیان جزئیات هریک ازا ین پروژه‌ها اعلام کرد: بیمارستان ۱۳۰ تختی جایگزین بیمارستان امام‌خمینی خمین در استان مرکزی با سرمایه ۴۵۲ میلیارد تومان، مطالعه و احداث ورزشگاه خرم‌آباد در استان لرستان با سرمایه‌گذاری ۲۷۵ میلیارد تومان، مطالعه و احداث ندامتگاه سلماس در استان آذربایجان‌غربی با سرمایه‌گذاری ۱۷۸ میلیارد تومان، مطالعه و احداث ندامتگاه بهبهان در استان خوزستان با سرمایه‌گذاری ۲۰۴ میلیارد تومان، مطالعه و احداث ورزشگاه بروجرد در استان لرستان با سرمایه گذاری ۲۸۵ میلیارد تومان در استان لرستان و همچنین مطالعه و احداث ورزشگاه بناب در آذربایجان‌شرقی با سرمایه‌گذاری ۲۶۸ میلیارد تومان از جمله پروژه‌های آماده و در شرف افتتاح سال جاری به شمار می‌روند.

وی تصریح کرد: پروژه‌های اعلام شده در صورت تأمین و تخصیص ۱۰۰ درصدی اعتبار حداکثر تا شهریورماه ۱۴۰۲ قابل تحویل هستند.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا