دیدگاهراه و شهرسازیمجله خبری

ماموریت شورا به سازمان مدیریت بحران برای انجام مطالعات درباره مقاوم‌سازی ابنیه شهرداری تهران

احمد صادقی ضمن بیان مطلب فوق در گفتگو با خبرنگار ساختمان آنلاین  اظهارداشت: بر اساس مطالعاتی که در گذشته درباره میزان آسیب پذیری ساختمان های شهرداری تهران صورت گرفته است از تعداد 1759 ساختمان متعلق به شهرداری تهران که شامل ساختمانهای مختلفی نظیر اداری،فرهنگی ،ورزشی و .. است، 173 ساختمان در گروه آسیب پذیری خیلی زیاد، و 528 ساختمان در گروه آسیب پذیری زیاد قرار گرفتند.

وی با اشاره به اینکه این گزارش توسط شهردار وقت اعلام شده است اذعان داشت:هر چند که شهرداری وقت نیز دستور رسیدگی به وضعیت این ساختمانها را صادر کرده است اما با تغییر مدیریت و در دوره پنجم گزارشی درباره دفع خطر از این ساختمانها و ایمن شدن آنها ارایه نشده و مطالعات پژوهشی نیز در اینباره مجددا تکرار نشده است.

عضو شورای شهر تهران خاطرنشان ساخت: با توجه به این مساله شورا به سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران ماموریت داده است مطالعاتی که در پایان دوره پنجم صورت گرفته مجددا تجدید کنند تا مشخص شود از این ساختمانهای متعلق به شهرداری چه تعداد ایمن شده اند و چه تعداد کماکان ناایمن هستند.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا