دیدگاهراه و شهرسازیمجله خبری

ده درصد از ساختمان‌های بحرانی تهران ایمن‌سازی شدند

قدرت الله محمدی در گفتگو با خبرنگار ساختمان آنلاین  اظهارداشت:جلسات مستمری با مالکان این ساختمان ها در حال برگزاری است و از میان حدود 129 ساختمان ناایمن ، حدود ده فقره ساختمان در حال حاضر به طور کامل ایمن شده اند

مدیر عامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران ادامه داد: در این راستا هفته ای سی نفر از مالکان این ساختمانها با سازمان آتش نشانی اقدام به برگزاری جلسه می کنند و دادستان تهران نیز در این جلسات حضور دارد .

وی به چگونگی ملزم کردن مالکان به رعایت استانداردهای ایمنی در این ساختمانها اشاره کرد و خاطر نشان ساخت:  در جلسات مشترک از مالکان برای ایمن سازی این ساختمانها تعهد کتبی گرفته می شود و مالکان ملزم به دفع خطر ازساختمان می شوند.

محمدی با اشاره به اینکه جلسات با مالکان به خوبی پیش می رود تاکید کرد: پس از تشریح نکات ایمنی و تبیین نحوه استانداردسازی برای مالکان ،چنانچه آنها از ایمن سازی‌ساختمان امتناع کنند در مرحله اول آب،برق و گاز ‌‌این ساختمانها قطع خواهد شد و در فاز بعدی با دستور قضایی ساختمان پلمب خواهد شد.

 

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا