اخبار ساختمان آنلایندیدگاهراه و شهرسازیمجله خبری

ساخت 16 هزار واحد مسکونی شهری توسط بنیاد مسکن

معاون مسکن شهری بنیاد مسکن روند ساخت 16 هزار واحد مسکونی شهری توسط بنیاد را علاوه بر طرح نهضت ملی مناسب ارزیابی کرد.

حمیدرضا سهرابی معاون مسکن شهری بنیاد مسکن در گفت و گو با ساختمان آنلاین از اجرای 16 هزار واحد مسکونی توسط بنیاد در سال 1401 علاوه بر اجرای طرح نهضت ملی مسکن خبر داد.

سهرابی توضیح داد: ساخت واحدهای مسکونی شهری بین 18 تا 24 ماه زمان می‌برد که بنیاد مسکن در تلاش است تا این واحدها علاوه بر طرح نهضت ملی مسکن با زمانبندی تعیین شده به پایان برسد.

وی ساخت واحدهای مسکونی توسط بنیاد را با بهره‌مندی از استانداردها و دارای کیفیت و سرعت لازم برشمرد.

او با اشاره به اینکه بخش عمده ای از اجرای طرح نهضت ملی مسکن توسط بنیاد مسکن و در شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر در حال ساخت است گفت: آورده متقاضیان به مرور در حال افزایش یافتن است و با استفاده از مصالح ساختمانی، بخشی از این پروژه ها به مرحله اجرایی و فنداسیون رسیده است.

معاون مسکن شهری بنیاد مسکن با تاکید بر اینکه هزینه ساخت هر پروژه در شهرهای مختلف متفاوت است گفت: در برخی از شهرها هزینه ساخت کمتر و در برخی از شهرها زیاد است که البته سعی شده است با اجرایی شدن طرح نهضت ملی مسکن به صورت واحدهای ویلایی هزینه ساخت چندان افزایش نیابد.

بر اساس این گزارش طبق مصوبه شورای عالی شهرسازی هزینه ساخت و اجرای پروژه ها در شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر یه صورت ویلایی و یک طبقه ساخته خواهد شد.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا