اخبار ساختمان آنلاینراه و شهرسازیمجله خبری

تصویب ۱۰ روش فناوری جدید ساخت و ساز برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی از تسهیلگری دولت برای ساخت و ساز خبر داد و گفت: ۱۰ نوع فناوری و روش نوین ساخت شناسایی شده است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری ساختمان آنلاین، اقبال شاکری عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در جریان برگزاری همایش انبوه‌سازان و سازندگان با رویکرد مقررات ملی که با حضور تعدادی زیادی از مهندسان و انبوه سازان و سازندگان و مسولان دولتی و خصوصی برگزار شد گفت: در توافق با وزارت راه و شهرسازی مقرر شده است تا ساخت نهضت ملی مسکن در قالب نظام فنی و اجرایی عملیاتی شود.

عضو کمیسیون عمران مجلس از تسهیلگری مجلس برای اجرای بهینه نهضت ملی مسکن خبر داد و افزود: حدود ۱۰ نوع فناوری جدید و روش‌هایی صنعتی‌سازی تصویب شده است که قابلیت ساخت در کشور و در قالب طرح نهضت ملی مسکن را دارد.
وی تصریح کرد: مجلس تلاش دارد تا قوانینی را به تصویب برساند که ضمن تسهیلگری در ساخت و ساز منجر به کاهش قیمت تمام شده مسکن برای متقاضیان واقعی مسکن شود.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا