اجتماعی

سروری : خدمات‌رسانی مطلوب شهرداری تهران به زائران اربعین/ بخش زیادی از دغدغه‌های شهروندان رفع می‌شود

به گزارش ساختمان آنلاین:  پرویز سروری با بیان اینکه شهرداری تمام قد برای رفاه حال هموطنان ایرانی وارد میدان شده است، اظهار کرد: مدیریت شهری با تمام ظرفیت ها در مرزها حضور پیدا کرده است و قسمت قابل ملاحظه‌ای از دغدغه‌های زائران را برطرف می‌کند.

وی تصریح کرد: مردم در طول چند سال به دلیل شیوع کرونا و عدم وجود شرایط برای سفر به کربلا، به اندازه‌ای عطش زیارت دارند که توصیف ناپذیر است.

سروری با بیان اینکه شهرداری تمام تلاش خود را برای خدمت‌رسانی به شهروندان تهرانی و هموطنان ایرانی به کار گرفته است، یادآور شد: با توجه به جمعیت ده‌ها میلیونی زائران، بین داشته‌ها و تقاضای مردم فاصله بسیار است.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران با اعلام اینکه طرف عراقی نیز تمام ظرفیت خود را پای کار آورده است، خاطرنشان کرد: مدیریت حدود ۲۵ تا ۳۰ میلیون نفر در این هوای پر حرارت و عطش مردم، کار سختی است و شاهد این هستیم که تقاضا بسیار بیشتر از عرضه است.

وی افزود: ممکن است سوء تدبیر هم از سوی طرف عراقی وجود داشته باشد، اما حماسه اربعین به اندازه‌ای بزرگ است که ۱۰ دولت در کنار یکدیگر نیز نمی‌توانند کاملا آن را مدیریت کنند.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا