اجتماعی

پیام تسلیت شورای مرکزی در پی شهادت رییس‌جمهور و همراهان وی

در پی شهادت آیت‌اله ابراهیم رییسی، رئیس‌جمهور شهید جمهوری اسلامی ایران، شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی ساختمان پیامی به شرح زیر صادر کرد:

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَٰنِ الرَّحِيمِ

الَّذِينَ إِذَا أَصَابَتْهُمْ مُصِيبَةٌ قَالُوا إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَيْهِ رَاجِعُونَ(156)، أولَٰئِكَ عَلَيْهِمْ صَلَوَاتٌ مِنْ رَبِّهِمْ وَرَحْمَةٌ وَأُولَٰئِكَ هُمُ الْمُهْتَدُون (157) [بقره]

 

شهادت رئیس محترم جمهور و وزیر محترم امور خارجه و هیأت همراه ایشان را در سانحه دلخراش و تأسف‌بار سقوط بالگرد که موجب تألم و تأسف قلبی گردید، به محضر حضرت امام عصر (عج) و نایب بر حقش مقام معظم رهبری و ملت شریف ایران تسلیت عرض می‌کنیم. شهادت برای مردانی که به مصداق آیه شریفه «مِنَ الْمُؤْمِنِينَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَيْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَى نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ يَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِيلًا (23-احزاب)» با خدا عهد بسته و صادقانه در نیل به مقصود و انتظار شهادت در راه دوست کمر همت بربسته و تا نثار جان از پای ننشسته، موهبتی الهی است که نصیب رئیس‌جمهور شهید و همراهانش شد تا به خیل پذیرفته‌شدگان بارگاه ملکوتی حق از مسیر هدایت امام رضا (ع) بپیوندد. او که رئیس‌جمهوری محبوب، خدوم، صدیق، شجاع، عدالت‌خواه، عدالت‌پیشه، دلسوز و همچون سربازی خادم برای دین و دنیای مردم بود، زندگی خویش را مرهون امام‌هشتم (ع)، می‌دانست و سرانجام در مسیر پر مشقتِ خدمت صادقانه، راه بر ما نمود و خود به مقصود رسید. برای ایشان و همراهانشان علو درجات در پیشگاه حضرت حق مسئلت داریم. مجموعه سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور که متشکل از ششصدهزار مهندس در سطوح گوناگون تخصصی است، به مثابه سربازانی آماده خدمت به مردم در راستای منویات حضرت امام راحل(ره) و مقام معظم رهبری و پاسداری از خون شهدا و تحقق برنامه‌های کشور، همچون قطره‌ای از دریای بیکران ملتی آگاه و بصیر، استوار و بدون خلل در راه توسعه کشور با توجه به همه فراز و فرودها، وظایف خویش را با امید به آینده‌ای روشن به پیش می‌برد.

سازمان نظام مهندسی ساختمان (شورای مرکزی)

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا