راه و شهرسازیمجله خبری

وزیر راه و شهرسازی طرح ساماندهی حاشیه‌نشینی زابل را افتتاح کرد

به گزارش ساختمان آنلاین:  مدیرکل راه و شهرسازی شمال سیستان و بلوچستان در حاشیه این مراسم اظهارداشت: این پروژه در مناطق معصومه آباد، رسالت، هیرمند شمالی، اسلام آباد و حسین آباد  شهرستان زابل انجام شده است.

عطاالله اکبری بیان کرد: افزون‌بر ۲۰۰ هزار متر مربع وسعت محدوده آسفالت این طرح در شهرستان زابل با اعتباری افزون‌بر ۴۵ میلیارد تومان با بهره‌مندی ۲۵ هزار نفر افتتاح شد.

استاندار سیستان و بلوچستان اختصاص یکهزار میلیارد تومان از سوی دولت برای رفع مشکلات مناطق حاشیه نشین پنج شهرستان این استان را اقدامی ارزشمند در رفع مشکلات مردم این استان عنوان کرد.

احمدعلی موهبتی اظهارداشت: معضل حاشیه نشینی سیستان و بلوچستان علاوه‌بر اعتبارات نیازمند همکاری همه دستگاه‌های تاثیر گذار در این زمینه است.

وی گفت: حاشیه‌نشینان نیازمند توجه و نگاه ویژه‌ای هستند که بایستی با اولویت بندی مشکلات و نیازسنجی مطالبات، برای کاهش آسیب‌های اجتماعی در آن تدبیر شود.

استاندار سیستان و بلوچستان با بیان اینکه در مناطق درگیر موضوع حاشیه‌نشینی، معضلات اجتماعی، بهداشتی و فرهنگی بسیاری وجود دارد که عدم توجه و رفع این معضلات، می‌تواند همه‌ی سطوح شهرها را درگیر کند تصریح کرد: ساماندهی حاشیه‌نشینی از تاکیدات رهبر معظم انقلاب است و دستگاه‌های اجرایی نیز برای حل هرچه سریعتر این معضل، اهتمام دارند.

وزیر راه و شهرسازی روز چهارشنبه وارد چابهار شد به منظور افتتاح و کلنگ زنی ۲۴ پروژه دریایی و بندی و آغاز ریل‌گذاری راه آهن چابهار – زاهدان وارد فرودگاه کنارک – چابهار شد.

اسلامی و هیات همراه در بدو ورود به فرودگاه کنارک – چابهار مورد استقبال استاندار سیستان وبلوچستان، مدیرعامل منطقه آزادچابهار، فرمانداران جنوب این استان و مسوولان محلی قرار گرفت.

وی در این سفر یک روزه به چابهار ۱۳ پروژه دریایی و بندری با چهار هزار و ۱۳۳ میلیارد ریال اعتبار را افتتاح و عملیات اجرایی ۱۱ پروژه عمرانی با ۱۵ هزار و ۹۶۴ میلیارد ریال را آغاز کرد.

عملیات ریل‌گذاری راه‌آهن چابهار- زاهدان با حضور وزیر راه و شهرسازی، نایب رییس مجلس شورای اسلامی، فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا سپاه پاسداران، استاندار سیستان وبلوچستان و جمعی از مسوولان آغاز شد.

بازدید از پایانه مرزی و بازارچه مرزی ریمدان دشتیاری، پتروشیمی، حاشیه نشینی شهرهای کنارک، چابهار و دشتیاری و شرکت در نشستی با مدیران و مسولان جنوب سیستان وبلوچستان از جمله برنامه‌های سفر اسلامی به این استان بود.

همچنین عملیات اجرایی باند دوم جاده ترانزیتی چابهار- کنارک از مبدا بندرشهید بهشتی و آماده‌سازی زیرساخت‌های پارک ۱۰۰ هکتاری بهاران دریا بزرگ در راستای مسوولیت اجتماعی اداره کل بنادر و دریانوردی با حضور وزیر راه وشهرسازی، مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی، استاندار سیستان وبلوچستان، مدیرعامل منطقه آزادچابهار آغاز شد.

عملیات اجرایی آماده‌سازی و ساخت یکهزار واحد مسکونی در مناطق حاشیه‌نشین مرادآباد چابهار با امضای تفاهم نامه در حضور وزیر راه و شهرسازی، رئیس سازمان بسیج مستضعفین، فرمانده قرارگاه خاتم الانبیاء(ص)، استاندار سیستان وبلوچستان و مسوولان و قشرهای مختلف مردم محلی آغاز شد.

 قطعاتی از سه بزرگراه جدید در محور ایرانشهر – خاش، زاهدان – بم و زاهدان – زابل بطور همزمان با حضور وزیر راه و شهرسازی، فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا، استاندار سیستان و بلوچستان و مدیران و مسوولان استان افتتاح شد.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا