بورس و بازارمجله خبری

قیمت آپارتمان در منطقه 6 تهران چقدر است؟

با افزایش تقاضا برای خرید و فروش ملک در منطقه ۶ تهران، قیمت ها در این منطقه به‌ ویژه در محله های پرطرفدار همچون یوسف آباد و امیرآباد، به سطح بالایی رسیده است.

به گزارش ساختمان آنلاین به نقل از اقتصاد معاصر، بازار مسکن در منطقه ۶ تهران، یکی از گرانترین مناطق شهری پایتخت است. این منطقه که در قلب تهران واقع شده و دسترسی عالی به مراکز تجاری، اداری و خدماتی دارد، با طیف گسترده ای از قیمت ها روبه‌رو است. بررسی قیمت های بازار نشان می دهد که عواملی مانند سن بنا، متراژ و موقعیت دقیق جغرافیایی نقش اساسی در تعیین ارزش ملک دارند.

در یوسف آباد که از محله های لوکس و پرطرفدار منطقه ۶ به شمار می رود، قیمت هر متر مربع به ۱۶۹ میلیون تومان می رسد. یک واحد ۶۸ متری در این محله با قیمت ۱۱.۵ میلیارد تومان به فروش می رسد که نشان دهنده افزایش تقاضا و رشد ارزش املاک در این محله است.

در محله سنایی نیز، یک واحد ۱۵۲ متری با قیمت ۲۱ میلیارد تومان عرضه شده است. قیمت هر متر مربع در این محله حدود ۱۳۸.۱ میلیون تومان بوده که نسبت به یوسف آباد کمی پایین تر است اما همچنان در محدوده بالای بازار قرار دارد.

با این حال در محله فاطمی، قیمت ها متعادل تر هستند. یک واحد ۸۸ متری با قیمت ۱۱ میلیارد تومان و هر متر مربع ۱۲۳ میلیون تومان به فروش می رسد. بهجت آباد نیز با قیمت هر متر مربع ۱۲۲ میلیون تومان، همچنان در محدوده متوسط قیمت ها قرار دارد.

قیمت ملک در منطقه 6 پایتخت – مهرماه 1403
محدوده متراژ سال ساخت قیمت کل
یوسف آباد 68 1403 11 میلیارد و 500 میلیون تومان
سنایی 152 1401 21 میلیارد تومان
ایرانشهر 120 1391 13 میلیارد و 200 میلیون تومان
بهجت آباد 68 1402 8 میلیارد و 300 میلیون تومان
امیرآباد 137 1402 22 میلیارد تومان
فاطمی 88 1397 11 میلیارد تومان

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا