دسته‌بندی نشده

۴۱ هزار قرارداد اجاره در سامانه املاک و مستغلات ثبت شد

معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی گفت: تاکنون ۴۱ هزار و ۴۲۷ قرارداد اجاره در سامانه املاک و مستغلات ثبت شده است.

به گزارش ساختمان آنلاین به نقل از وزارت راه و شهرسازی، «هادی عباسی‌اصل» درباره میزان ثبت‌نام متقاضیان در سامانه املاک و اسکان، گفت: تاکنون ۴۱ هزار و ۴۲۷ قرارداد بین موجران و مستأجران در سامانه قراردادها که برای ثبت معاملات املاک و مستغلات توسط وزارت راه و شهرسازی راه‌اندازی شده، منعقد شده است. هم‌اکنون برای همه این قراردادها کد رهگیری صادر شده و بهایی از متعاملان دریافت نشده است.

معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی ادامه‌داد: صدور کد رهگیری در سامانه املاک و مستغلات برای قراردادهای اجاره رایگان است و در آینده نزدیک نیز امکان اینکه مشاوران املاک بتوانند از این سامانه استفاده کنند، فراهم می‌شود.

عباسی‌اصل تاکید کرد: مشاوران املاکی که دارای مجوز هستند می‌توانند از این سامانه برای ثبت قراردادها استفاده کنند. هم مردم و هم مشاوران املاک امکان ثبت معاملات خود در این سامانه به نشانی srem.ir را دارند.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا