بورس و بازارراه و شهرسازیمجله خبری

متقاضیان اخبار و اطلاعات مسکن ملی را از مراجع رسمی دنبال کنند

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی خوزستان گفت: متقاضیان نهضت ملی مسکن اخبار و اطلاعات رسمی در خصوص این طرح را از مراجع رسمی دنبال کنند.

به گزارش ساختمان آنلاین به نقل از ایسنا، میثم آذرسا با بیان اینکه حداقل آورده متقاضیان نهضت ملی مسکن واریز ۴۰ میلیون‌ تومان به حساب مسدودی است، اظهار کرد: متقاضیان به دوصورت انبوه‌ساز و گروه ساخت جهت تعریف پروژه و بر اساس فرآیندهای اعلامی وزارت راه و شهرسازی در بانک حساب مسدودی افتتاح می‌کنند.

وی افزود: پس از افتتاح حساب مسدودی به صورت خودکار توسط سامانه وزارت راه و شهرسازی برای متقاضیان یک حساب در بانک افتتاح می‌شود.

آذرسا ادامه داد: متقاضیان در صورتی که پس از افتتاح حساب مسدودی ظرف مدت یک ماه ۴۰ میلیون اول را واریز نکنند، به صورت خودکار توسط سامانه رد درخواست می‌شوند و از صف متقاضیان واقعی واجد شرایط نهضت ملی مسکن خارج می‌شوند.

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی خوزستان خاطرنشان کرد: متقاضیان نهضت ملی مسکن اخبار و اطلاعات پروژه‌ها را صرفا از مراجع رسمی و قانونی و از طریق اداره کل راه و شهرسازی و وزارتخانه که به آن‌ها اعلام می‌شود، دنبال کنند.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا