مجله خبریراه و شهرسازی

تامین ۶۰۰ هزار قطعه زمین مسکونی با هدف مهاجرت معکوس به روستا

معاون بازسازی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: ۶۰۰ هزار قطعه زمین برای خانواده‌هایی که قصد مهاجرت از شهر به روستاها دارند تامین شده است.

به گزارش ساختمان آنلاین به نقل از مهر، مجید جودی معاون بازسازی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، گفت: طبق دستور وزیر راه و شهرسازی، در راستای مهاجرت معکوس شهرنشینان به روستاهای کشور یک میلیون قطعه زمین باید تأمین شود.

وی بیان‌داشت: بنیاد مسکن تاکنون ۶۰۰ هزار قطعه زمین با همه زیرساخت‌ها در روستاهای کشور تأمین کرده است که ۱۰۰ هزار قطعه بیش از هدف‌گذاری در نظر گرفته شده است.

جودی ادامه‌داد: متقاضیان می‌توانند با دریافت تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی اقدام به ساخت واحدهای مسکونی روستایی با همه امکانات و مزایای نهضت ملی مسکن کنند. در حال حاضر با توجه به برنامه‌ریزی انجام شده، در صورت کمبود زمین در برخی از روستاها تلاش شده با الحاق اراضی، به تأمین نیازها در این حوزه بپردازیم.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا