اخبار ساختمان آنلایندیدگاهصنایع ساختمانیمجله خبری

سقف‌های وافل جایگزین یونولیت در پروژه‌های ساختمانی می‌شوند

فرشید پور حاجت ضمن بیان مطلب فوق در گفتگو با خبرنگار اقتصادی پایگاه خبری ساختمان آنلاین اظهار داشت: افزایش 400 درصدی قیمت یونولیت سبب شده است که اقبال به سمت فناوری های نوین ساختمانی افزایش پیدا کند و با کاهش شیوه های دستی و سنتی و بهره گیری از روشهای صنعتی شاهد کاهش چشمگیر هزینه ها در ساخت وسازها خواهیم بود.

او ادامه داد: با اجرای این طرح استفاده از فناوری های روز دنیا علاوه بر افزایش سرعت در اجرای طرح شاهد کاهش قیمت تمام شده ساخت هستیم و در آینده نزدیک سقف های وافل در تمامی پروژه های ساختمانی جایگزین یونولیت سقفی می شوند.

پورحاجت به مزایای بکارگیری سقف های وافل اشاره کرد و اذعان داشت: با اجرای سقف های وافل در پروژه های ساختمانی می توانیم سقف 10 ساختمان را درست کنیم به طوری که با پرداخت قیمت ساخت یونولیت در دو پروژه می توانیم علمیات سقف ده پروژه را اجرایی کنیم

وی تاکید کرد: پیش از این با جهش قیمت یونولیت تصور می شد که عملیات اجرایی بسیاری از پروژه های ساختمانی دچار اختلال شود اما این جایگزینی سبب حل مشکل شد و بنابراین از این پس شاهد تسریع در عملیات ساخت وساز خواهیم بود.

شایان ذکر است از ماه گذشته با کمبود مواد اولیه بسیاری از کارخانجات پتروشیمی شاهد افزایش چشمگیر 400 درصدی قیمت یونولیت در بازار بودیم که این امر تاثیر منفی در کاهش حجم ساخت وسازها و تعویق در اجرای پروژه ها را به جای گذاشت.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا