اخبار ساختمان آنلایندیدگاهراه و شهرسازیمجله خبری

وزیر راه وعده داده خانه‌سازی در اطراف راه آهن با رعایت ضوابط حریم ریلی باشد

رییس شورای شهر تهران گفت:وزیر راه و شهرسازی در حضور رییس جمهور قول دادند که ساخت ۳۰هزار واحد مسکونی در حریم ریلی منطقه ۱۷با رعایت ضوابط حریم ریلی باشد.

به گزارش خبرنگار ساختمان آنلاین، بر اساس توافق شرکت راه آهن و شهرداری تهران مقرر شده است زمین‌های روی تونل ریلی زیرزمینی منطقه ۱۷ تهران برای رفاه حال مردم واگذار شود.

بر اساس گزارش خبرگزاری ها با آزادسازی ۱۳ هزار پلاک فرسوده حریم ۳۰ متری تونل ریلی منطقه ۱۷ تهران امکان ساخت ۳۰ هزار واحد مسکونی فراهم می‌شود که گشایش خوبی برای شهر تهران خواهد بود.

در این زمینه مهدی چمران به ساختمان آنلاین گفت:روز پنج شنبه که در خدمت آقای رییس جمهور بودیم ،وزیر را ه و شهرسازی -آقای بذرپاش -هم حضور داشتند،بحث ساخت و ساز در حریم ریلی مطرح شد.

وی گفت:وزیر راه و شهرسازی در این مورد توضیحات خود را ارایه دادند و حرایم را به طور کامل تشریح کردند و قول دادند هر چه سریع تر این مساله را حل کنند و انشالله که حل شود.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا