مجلس و ارگان هامجله خبری

آغاز به کار پروژه مسکن ملی در داراب

به گزارش ساختمان آنلاین:  فرماندار ویژه داراب در مراسم قرعه کشی با حضور مسئولان و ده نفر از جوان ترین و مسن ترین متقاضیان مسکن ملی گفت: برای فاز اول این پروژه ۱۷ هکتار زمین در نظر گرفته شده که در قالب ۱۷۴ قطعه مسکونی نقشه برداری و طراحی شده است.

اصغر فرودی افزود: در شهر داراب ۱۰۲۸ نفر متقاضی ثبت نام کرده که از این تعداد ۷۷۶ نفر مبلغ ۴۰ میلیون تومان آورده را تکمیل نموده اند که مراسم قرعه کشی ۷۲۰ واحد امتیاز فاز اول برگزار شد.

وی ادامه داد: طی جلسه های مکرری که با استاندار و معاونین وی داشته ایم بر تسریع در روند واگذاری زمین و آغاز احداث طرح اقدام ملی مسکن شهر داراب، تاکید شده و اکنون شاهد آغاز روند احداث هستیم.

معاون مسکن شهری بنیاد مسکن فارس نیز طی سخنانی گفت: شهر داراب در سطح استان فارس با آغاز احداث ۷۲۰ واحد از نظر تامین زمین، تعداد واحدها و فاز بندی رتبه اول استان فارس را دارد.

پروری افزود: فاز اول ۷۲۰ واحد است که شامل دو طبقه هر طبقه ۲ واحد و دو طبقه چهار واحدی است که روند آماده کردن زمین و اجرای پروژه از هفته آینده آغاز می شود.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا