راه و شهرسازیمجله خبری

افزایش قیمت ساخت واحد‌های طرح اقدام ملی مسکن تکذیب شد

به گزارش ساختمان آنلاین: در پی انتشار محتواهایی در برخی رسانه ها مبنی بر افزایش قیمت ساخت واحد مسکونی طرح اقدام ملی مسکن، دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی این خبر را تکذیب کرد.

دفتر اقتصاد مسکن ضمن اعلام این مطلب که خبر اعلام شده در خصوص افزایش قیمت ساخت یک مترمربع از واحدهای مسکونی طرح اقدام ملی مسکن به ۳.۳ میلیون تومان تکذیب می شود، اعلام کرد: در این رابطه لازم به ذکر است، در طرح اقدام ملی مسکن، قیمت پایه ساخت یک متر مربع از واحدهای مسکونی بر اساس فهرست بهای منتشر شده توسط سازمان برنامه و بودجه در سه ماهه دوم سال ۱۳۹۹ به میزان ۲.۷ میلیون تومان به دستگاه های متولی اجرای طرح اقدام ملی مسکن ابلاغ شده است.

بدیهی است در صورت افزایش احتمالی هزینه های ساخت در مدت زمان اجرای طرح مذکور، میزان افزایش در هزینه ساخت بر اساس تعدیل های رسمی اعلامی سازمان برنامه و بودجه صورت می پذیرد.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا