مجله خبریبورس و بازار

میزان وام ودیعه مسکن سال 1403 اعلام شد

بر اساس قانون بودجه سال ۱۴۰۳ کل کشور، تسهیلات قرض الحسنه ودیعه یا خرید یا ساخت مسکن برای خانواده های فاقد مسکن که از اول فروردین ۹۹ به بعد صاحب فرزند سوم یا بیشتر می شوند، به میزان ۳۰۰ میلیون تومان تعیین شده است.

به گزارش ساختمان آنلاین به نقل از رویداد24، تسهیلات قرض الحسنه ودیعه مسکن یا خرید یا ساخت مسکن برای خانواده های فاقد مسکن که از اول فروردین ۹۹ به بعد صاحب فرزند سوم یا بیشتر می شوند، به میزان ۳۰۰ میلیون تومان تعیین شده است.

بر اساس قانون بودجه سال ۱۴۰۳ کل کشور، تسهیلات قرض الحسنه ودیعه یا خرید یا ساخت مسکن برای خانواده های فاقد مسکن که از اول فروردین ۹۹ به بعد صاحب فرزند سوم یا بیشتر می شوند، به میزان ۳۰۰ میلیون تومان تعیین شده است.

بانک مرکزی مکلف است به افراد تحت پوشش کمیته امداد، سازمان بهزیستی، خانواده شهدا، جانبازان و رزمندگان معسر با معرفی نهاد‌های مربوطه و تایید سامانه رفاه ایرانیان مبنی بر قرار داشتن این افراد در سه دهک اول درآمدی وام قرض الحسنه مسکن محرومین به مبلغ ۴۰۰ میلیون تومان اعطا نماید.

بانک مرکزی مکلف است به مشمولان ماده ۳ مکرر قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران با رعایت ماده ۶۲ قانون الحاق برخی مواد به قانون بخشی از مقررات مالی دولت که تسهیلات مسکن دریافت نکرده اند، تسهیلات لازم برای تامین مسکن ایثارگران به صد هزار نفر از مشمولان تا سقف ۷۵۰ میلیون تومان با تایید بنیاد شهید و امور ایثارگران اعطا نماید.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا