مجله خبریراه و شهرسازی

زمان برگزاری و آغاز ثبت‌نام انتخابات نظام مهندسی ساختمان خوزستان

مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان گفت: فرآیند انتخابات هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان خوزستان به صورت رسمی آغاز شد.

به گزارش ساختمان آنلاین به نقل از ایسنا، مسعود بیات‌منش با اشاره به اینکه فرآیند انتخابات هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان خوزستان به صورت رسمی آغاز شده است، اظهار کرد: این انتخابات به صورت کاملا الکترونیکی و همزمان با سراسر کشور در مهرماه سال جاری در استان خوزستان برگزار می‌شود.

وی افزود: داوطلبان شرکت در انتخابات هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان خوزستان از ۲۶ خرداد تا ۱۳ تیرماه فرصت دارند تا نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

بیات‌منش در خصوص شرایط احراز هویت اولیه داوطلبان بیان کرد: اعضا باید پروانه اشتغال به کار مهندسی پایه یک معتبر در رشته‌های هفتگانه موضوع قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان و حداقل دو سال فعالیت حرفه‌ای از تاریخ صدور پروانه اشتغال در صلاحیت پایه یک را دارا باشند.

وی خاطرنشان کرد: مشخصات کاندیداهای تایید صلاحیت شده در روزنامه‌های رسمی و همچنین در سایت اداره کل راه و شهرسازی استان خوزستان منتشر خواهد شد.

همچنین مسعود بیات منش مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان طی حکمی از سوی مدیر کل و رئیس دستگاه نظارت بر انتخابات کشور، به عنوان رییس دستگاه نظارت بر نهمین انتخابات هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان منصوب شد.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا