مجله خبریراه و شهرسازی

۳۱۲ هزار مسکن در روستاها تحویل شد

رییس بنیاد مسکن با اشاره به ساخت ۸۱۶ هزار و ۹۸۷ واحد مسکونی شهری و روستایی در کشور، گفت:‌ ۳۱۲ هزار واحد به متقاضیان تحویل شده است.

به گزارش ساختمان آنلاین به نقل از تسنیم، غلامرضا صالحی با بیان اینکه از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون 816 هزار و 987 واحد مسکونی روستایی و شهری توسط آن بنیاد در سراسر کشور وارد فرایند ساخت شد، اظهار کرد: از تعداد واحدهایی که در حال ساخت هستند تاکنون 312 هزار و 734 واحد تکمیل و تحویل متقاضیان شده است و 504 هزار و 253 واحد در دست اجراست.

وی افزود: از واحدهایی تکمیل و بهره برداری شده توسط بنیاد مسکن 293 هزار و 524 واحد روستایی و 19 هزار و 210 واحد شهری است.از واحدهای در دست اجرا نیز 252 هزار و 153 واحد روستایی و مابقی شهری هستند.

وی یادآور شد: بنیاد مسکن متعهد شده طی 1402 و 1403 به میزان یک میلیون قطعه زمین روستایی برای واگذاری به واجدان شرایط تامین کند که تاکنون 838 هزار و 279 قطعه زمین روستایی تامین شده است.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا