مجله خبریراه و شهرسازی

زمان تکمیل واحدهای باقیمانده مسکن مهر تعیین شد

سرپرست شرکت عمران شهرهای جدید گفت: ۱۸۰۰ واحد مسکونی باقیمانده مسکن مهر پردیس و مهستان در هفته دولت افتتاح می شود.

به گزارش ساختمان آنلاین به نقل از اقتصاد آزاد، سعید غفوری سرپرست شرکت عمران شهرهای جدید در مراسم افتتاح ۶۴۴۷ واحد مسکونی مهر در شهرهای جدید مهستان و پردیس که در شهر جدید مهستان برگزار شد، ضمن تسلیت شهادت رئیس دولت سیزدهم و هیات همراه، گفت: وعده کرده بودیم تا در خردادماه امسال ۱۱ هزار واحد مسکونی افتتاح شود که امروز ۶ هزار و ۴۴۷ واحد در شهرهای جدید مهستان و پردیس افتتاح شد و مقرر است تا باقیمانده در روزهای آینده در دیگر شهرهای جدید همچون پرند به افتتاح برسد.

سرپرست شرکت عمران شهرهای جدید ادامه داد: افتتاح واحدهای مسکن مهر به تعداد ۳۰۸۰ واحد در مهستان و ۳۳۶۷ واحد در پردیس مدیون پیگیری های رییس‌جمهور است.

غفوری با یادآوری اینکه تکمیل واحدهای مسکونی مهر از محل منابع صندوق ملی مسکن انجام شد، توضیح داد: باقیمانده واحدهای مسکونی پردیس و مهستان در تعهد دولت به تعداد ۱۸۰۰ واحد در هفته دولت افتتاح می شود.

وی گفت: امروز آغاز عملیات اجرایی ۱۳ هزار واحد مسکونی نیز در اشتهارد آغاز شد.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا