مجله خبریراه و شهرسازی

۲۵ هزار و ۸۴۱ مسکن ملی در سیستان و بلوچستان افتتاح شد

۲۵ هزار و ۸۴۱ واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن امروز جمعه توسط وزیر راه و شهرسازی در سراسر استان سیستان و بلوچستان به بهره برداری رسید.

به گزارش ساختمان آنلاین به نقل از ایرنا، استان سیستان و بلوچستان جزو استان‌های پیشرو در اجرای طرح نهضت ملی مسکن در سطح کشور است. رئیس جمهور شهید بارها در طول فعالیت دولت سیزدهم، مسکن را به عنوان اولویت این دولت بیان کرد و نهضت ملی مسکن را ابَر پروژه دولت برای رفع نیاز مردم می دانست.

برنامه ابلاغی چهار ساله طرح نهضت ملی مسکن به سیستان و بلوچستان حدود ۱۴۲ هزار واحد مسکونی است که تاکنون برای ساخت ۴۹ هزار و ۸۶۹ واحد شهری و روستایی پروانه ساختمانی صادر شده است.

اجرای موفق طرح نهضت ملی مسکن در سیستان و بلوچستان علاوه بر رونق واحدهای تولیدی فعال و راکد اشتغال برای ۵۲ هزار و ۸۷ نفر از افراد جویای کار را به همراه داشته است.

صنعت ساخت و ساز به عنوان یک صنعت پیشرو با هدف توسعه اقتصادی است که با رونق این بخش دیگر صنایع نیز فعال می‌شوند و بر عکس رکود در بخش مسکن تاثیر منفی در حوزه اقتصاد و اشتغال خواهد داشت و با آغاز طرح نهضت ملی مسکن توسط دولت مردمی سیزدهم، شاهد تاثیرات مثبت آن در بازار مسکن هستیم.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا