اجتماعیمجله خبری

مدیرعامل فولاد خوزستان کسب مدال طلای صادق بیت سیاح در بازی های پارالمپیک ۲۰۲۴ فرانسه را تبریک گفت

به گزارش ساختمان آنلاین، متن پیام مدیر عامل فولاد خوزستان به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

امروز روزی بیاد ماندنی برای شرکت فولاد خوزستان در ورزش جهان شد، وقتی افتخار آفرینی صادق عزیز برای ایران بزرگ را در پهنه گیتی و در رقابت های پارالمپیک پاریس مشاهده کردیم.

شرکت فولاد خوزستان بر خود می بالد که چنین فولادمردان سخت‌کوشی چون صادق بیت سیاح را در دل خود دارد که امروز را در کام مردم ورزش دوست کشور شیرین کرد و با نتایج خارق العاده خود و پرتاب هایی به عظمت تاریخ سازی، مدال طلای پارالمپیک پاریس را برای کشور به ارمغان بیاورد.

اینجانب به نمایندگی از خانواده بزرگ فولاد خوزستان با عرض خسته نباشید و خدا قوت به این همکار گرامی، تبریکی جانانه نثار او می نمایم.

بی شک در راه این افتخارآفرینی عزیزان زیادی برای حضور صادق عزیز در مسابقات نقش آفرینی داشتند که شیرینی این مقام را به عموم ملت تقدیم نمایند و جا دارد از زحمات تمامی عزیزان و مقامات استان که در این راه نقش آفرینی کردند، سپاس خود را اعلام نمایم.

امید است که پرچم فولاد خوزستان، همواره توسط غیور مردان این خانواده با افتخار در کنار پرچم عزیز ایران اسلامی در اهتزاز باشد.

و من الله التوفیق
امین ابراهیمی
مدیرعامل فولاد خوزستان

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا