بورس و بازارمجله خبری

رقم های عجیب اجاره بها برای اتاق خوابی در تهران

بررسی‌ آگهی های‌ اجاره خانه منتشر شده در پلتفرم های معاملات مسکن نشان می دهد برخی از موجران اتاق خواب هایی با سرویس‌ و آشپزخانه مشترک اجاره می دهند.

به گزارش ساختمان آنلاین به نقل از اکو ایران، بررسی‌ آگهی های‌ اجاره خانه منتشر شده در پلتفرم های معاملات مسکن نشان می دهد اتاق نشینی همچون سال گذشته رایج است و برخی از موجران اتاق خواب هایی با سرویس‌ و آشپزخانه مشترک اجاره می دهند.

بنا به مشاهدات ما، اجاره برخی از این آگهی ها نه تنها غیرمنطقی است بلکه به لحاظ کیفیت، زیبایی، امکانات، رفاه و امنیت نیز در سطح پایینی قرار دارند و می توان گفت که غیرقابل سکونت است و یا تصاویر با‌ اطلاعات آگهی همخوانی ندارد.

برای مثال، در محله منیریه، برای سوئیتی قدیمی با 30 مترمربع زیربنا، بدون اتاق و پارکینگ با 300 میلیون تومان رهن و پنج میلیون تومان اجاره ماهانه آگهی شده است؛ اما در آگهی قید شده که ساخت بنا برای سال 1400 است.

هزینه اجاره بهای اتاق های کوچک متراژ

در ولنجک نیز، برای واحدی 20 متری اما با ظاهر و امکانات به‌روز، بدون پارکینگ، آسانسور و انباری، 350 میلیون تومان رهن و 10 میلیون تومان اجاره ماهانه در نظر گرفته شده است.

آگهی دیگر مربوط می شود به واحدی با 30 مترمربع زیربنا بر روی پشت بام در محله تهرانپارس شرقی که در اطلاعات آن قید شده که این واحد، در مساحت 100 مترمربع زیربنا قرار گرفته و رهن آن، 100 میلیون تومان و اجاره ماهانه آن چهار میلیون و 500 هزار تومان است.

برخی از این اتاق و سوئیت ها در بالکن و یا زیر همکف این ساختمان های قدیمی قرار گرفته اند؛ سوئیت ۱۵ متری زیر همکف در محله خاک سفید، با 100 میلیون تومان رهن و یک میلیون تومان اجاره ماهانه آگهی شده است.

هزینه اجاره نشینی در خانه های زیر 15 متر – 29 مردادماه
محدوده متراژ رهن اجاره بها
سنگلج 12 50 میلیون تومان شش میلیون تومان
جیحون 12 50 میلیون تومان شش میلیون و 500 هزار تومان
یوسف آباد 10 200 میلیون تومان چهار میلیون تومان
مجیدیه 15 150 میلیون تومان —-
خاک سفید 15 100 میلیون تومان یک میلیون تومان
مخصوص 8 120 میلیون تومان —-
سلیمانی 12 40 میلیون تومان پنج میلیون و 500 هزار تومان
صفا 14 20 میلیون تومان پنج میلیون تومان
شوش 12 15 میلیون تومان پنج میلیون تومان
ایران 10 30 میلیون تومان پنج میلیون تومان
امیریه 14 14 میلیون تومان هفت میلیون تومان
لاله زار 12 10 میلیون تومان دو میلیون تومان

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا