بورس و بازارمجلس و ارگان هامجله خبری

بازار مسکن نوسان چندانی ندارد

به گزارش ساختمان آنلاین:  محمود پژوم در خصوص انعکاس نتایج مذاکرات بر وضعیت مسکن اظهار کرد: چنانچه نتیجه مذاکرات مثبت باشد و تحریم‌ها برطرف شود، اقتصاد کلان کشور متحول شده و شاهد کاهش قیمت‌ها در بازار خواهیم بود اما اگر شاهد نتایج مثبتی در مذاکرات نباشیم، وضعیت اقتصادی کشور به همین صورت ادامه خواهد داشت و حتی به تورم شدیدتری منجر می‌شود.

وی افزود: در حال حاضر نمی‌توان پیش‌بینی کرد که تاثیرگذاری مذاکرات برجام بر مسکن و صنعت ساختمان‌سازی تا چه اندازه خواهد بود.

رئیس هیات مدیره انجمن صنفی انبوه سازان خراسان‌ رضوی با پیش‌بینی کاهش قیمت مسکن در آینده عنوان کرد: در صورت مثبت بودن نتایج مذاکرات، قیمت‌های حبابی مسکن و ساختمان‌های لوکس کاهش پیدا خواهد کرد اما بعید می‌دانیم ساختمان‌ و مسکن‌هایی که از درجه متوسط و خوبی برخوردار است، روند نزولی قیمت را طی کنند.

ایسنا

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا