راه و شهرسازیمجله خبری

پشت‌پرده جنجال‌های فروش یک ملک به فدراسیون فوتبال

به گزارش ساختمان آنلاین:  این روزها فروش ملکی با شرایط ویژه به فدارسیون فوتبال از سوی شهرداری تهران حاشیه‌ساز شده است؛ ملکی که پیش از این در اختیار خیریه‌ای بوده که منسوب به شهردار سابق تهران است.

حجت نظری، عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران دراین‌رابطه گفت: این لایحه آنچنان تفاوتی با سایر لوایح ندارد. بنده در جریان مذاکرات اولیه نبودم اما علت اینکه لایحه با فوریت فرستاده شده این است که شهردار در توافق با فدراسیون فوتبال این لایحه را به شورا فرستاده‌اند؛ اما به عنوان مخاطب فوتبال برداشتم این است که چون ایران توانسته از مرحله نخست مقدماتی جام جهانی صعود کند، فدراسیون فوتبال دارد مقدمات حضور در جام جهانی را فراهم می‌کند.

او ادامه داد: تاجایی‌که مطلع هستم در این ساختمان قرار است دوره‌های آموزشی برگزار شود. ما از نظام پزشکی خواهش کردیم که ساختمان را از ما بگیرد با تخفیف، الان که به فدراسیون فوتبال رسیدیم همه خون‌ها غلیان می‌کند.

نظری داطلاعات تازه‌ای ازاین ملک حاشیه‌ساز داده است . او با تأکید بر اینکه درحال‌حاضر یک فوریت این طرح تصویب شده و اتفاقی نیفتاده یادآورشد: ما به عنوان شورای پایتخت کشور هرگونه کمک و حمایتی  که از دست‌مان برمی‌آید باید از تیم ملی کشورمان انجام دهیم. این حمایت تنها در پرداخت بخشی از خرید به صورت اقساطی است و قیمت ملک نیز کارشناسی خواهد شد و مبلغ آن در چند قسط پرداخت می‌شود.

او اضافه کرد: این ملک از املاکی بوده که قبلاً در اختیار خیریه منسوب به شهردار سابق تهران بوده که پس گرفته شده و حالا شهرداری قصد فروش آن را دارد و امیدواریم این حاشیه‌سازی‌ها و سروصدایی که راه افتاده به دلیل این بازپس‌گیری ملک از آن خیریه نباشد؛ زیرا پیش از این همین اتفاق برای سازمان نظام پزشکی اتفاق افتاده و سروصدایی برپا نشد.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا