مجله خبریراه و شهرسازی

اختصاص ۱۰۰۰ هکتار از اراضی دانشگاه آزاد برای طرح‌های مسکن

مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن از تفاهم‌نامه‌هایی با هدف اختصاص ۱۰۰۰ هکتار از اراضی دانشگاه آزاد اسلامی با هدف اجرایی کردن طرح‌های مسکن خبر داد.

به گزارش ساختمان آنلاین به نقل از ایرنا، ارسلان مالکی با اشاره به برگزاری سومین نشست هماهنگی اجرای تفاهمنامه مشترک میان وزارت راه و شهرسازی و دانشگاه آزاد اسلامی برای ساخت ۵۰۰ هزار واحد مسکونی در قالب طرح نهضت ملی مسکن گفت:

در این نشست در خصوص اختصاص حدود ۱۰۰۰ هکتار زمین برای اجرای تفاهمنامه فوق در ۱۰ استان تفاهم‌هایی صورت گرفت.

مالکی با بیان اینکه روند شناسایی اراضی بیشتر که دارای استعداد ساخت مسکن هستند در استان‌ها ادامه دارد، تصریح کرد: همچنین تلاش کردیم تا مشکلات و ابهامات موجود در اجرای تفاهمنامه را برطرف نماییم تا مدیران استانی بتوانند روند اجرای این تفاهمنامه را هرچه سریع‌تر به پیش برند.

براساس تفاهم میان وزارت راه و شهرسازی و دانشگاه آزاد اسلامی مقرر شده که واحدهای استانی این دانشگاه زمین‌های دارای استعداد ساخت مسکن را در اختیار طرح نهضت ملی مسکن قرار دهند.

مدیران این دانشگاه اعلام کردند که در طراحی و ساخت این واحدها از تخصص اساتید این دانشگاه استفاده خواهند کرد تا ساخت این واحدها به‌صورت صنعتی و با بالاترین کیفیت انجام شود.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا