مجله خبریبورس و بازار

قیمت خرید آپارتمان در منطقه ۱۳ تهران

آپارتمانی ۸۷ در تهران‌نو درحالی که ۴ سال از ساخت آن گذشته و دو اتاق خواب داشته باشد، معادل ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان ارزش دارد.

به گزارش ساختمان آنلاین به نقل از اقتصاد آنلاین، واحد آپارتمانی ۶ ساله در تهران‌نو با متراژ ۱۰۰ متر و دو اتاق خواب در روز های گذشته معادل ۹ میلیارد تومان قیمت‌گذاری شده است.

همچنین واحدی دیگر در دماوند با متراژ ۵۲ متر و سنی معادل ۲۱ سال درحالی که این واحد یک خوابه است معادل ۲۰ میلیارد و ۵۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.

برای خرید واحد آپارتمانی نوساز در نیرو هوایی با متراژ ۱۹۵ متر و سه اتاق خوابه است به بودجه‌ای معادل ۳۱ میلیاردو ۲۰۰ میلیون تومان احتیاج دارید.

قیمت خرید آپارتمان در منطقه ۱۳ / نیروی هوایی متری ۱۱۰ میلیون تومان!

اگر قصد سرمایه‌گذاری در پیروزی را دارید، با سرمایه ۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان میتوانید واحدی ۱۱ ساله با متراژ ۴۵ متر را خریداری کنید.

همچنین واحدی دیگر در سرخه حصار با متراژ ۱۶۰ متر و سنی معادل ۱۰ سال درحالی که این واحد دو خوابه است معادل ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا