اخبار ساختمان آنلایندیدگاهراه و شهرسازیمجله خبری

افزایش ۱۴٠ هزار تومانی هر متر مربع واحد مسکونی در چند روز گذشته

فرشید پور حاجت دبیر انجمن انبوه سازان مسکن کشور در گفت‌وگو با خبرنگار  ساختمان آنلاین با بیان اینکه در حال حاضر هر متر مربع واحد مسکونی بین ۱۱۰ تا ۱۴۰ هزار متر مربع در چند روز گذشته افزایش قیمت داشته است گفت: مصوبه اخیر مجلس در رابطه با بیمه کارگران ساختمانی در قیمت تمام شده ساخت مسکن اثر گذار بوده است.
او ادامه داد: در حال حاضر بسیاری از دستگاه ها با پیمانکاران و سازندگان همکاری لازم را نمی کنند و از سوی دیگر عدم همکاری کارخانجات و پالایشگاه ها برای تامین مواد اولیه خود باعث شده بسیاری از مصالح ساختمانی از جمله سیمان مس هم با رشد قیمتی ۳۰ درصدی روبرو شود.
پور حاجت تاکید کرد: خانه دار شدن در حال حاضر تبدیل به یک آرزوی دست نیافتنی شده که باید با تولید و افزایش عرضه مسکن این آرزو را دست یافتی کنیم.
دبیر انجمن انبوه سازان مسکن بیان کرو: با وجود پیگیری های صورت گرفته هنوز تغییری در قیمت یونولیت ساختمانی صورت نگرفته و قیمت آن همچنان نسبت به چند ماه گذشته بیش از ۴۰ درصد افزایش یافته و در بازار هم کمیاب شده است.
او گفت: امیدواریم هرچه سریعتر این مشکل و کمبود با وجود بودن ۱۰۰ درصد درصد مواد تولید داخل برطرف شود.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا