اخبار ساختمان آنلایندیدگاهراه و شهرسازیمجله خبری

تشریح زیرساخت‌های سازمان آتش نشانی در ساختمان‌های بلند مرتبه

مدیر عامل سازمان آتش نشانی تهران ضمن تشریح آخرین جزییات مربوط به تجهیزات آتش نشانی مرتبط با برج های بلند مرتبه اظهار داشت: تا رسیدن به نقطه ایده آل در این زمینه فاصله داریم.

قدرت الله محمدی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری ساختمان آنلاین در پاسخ به این سوال که با توجه به وجود تعداد قابل توجهی از ساختمانهای مرتفع در نقاط مختلف پایتخت و مخصوصا در منطقه 22 تهران آیا سازمان آتش نشانی دارای بالابر و نردبان‌های متناسب با ساختار این برج‌ها برای اطفای حریق و نجات ساکنان آنها در زمان آتش سوزی هست یا خیر اظهار داشت: قطعا هنوز تا رسیدن به نقطه مورد نظر فاصله داریم، چرا که ایده آل این است که در شهر تهران هر ایستگاه آتش نشانی مجهز به یک نردبان و بالا بر برای مقابله با حادثه و حریق در ساختمانهای مرتفع است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر از بعد دارا بودن تجهیزات آتش نشانی مرتبط با ساختمان‌های بلند مرتبه وضعیت بحرانی نیست اذعان داشت: قیمت نردبانهای متناسب با ساختار برج‌ها در حال حاضر متری، یک و نیم میلیارد تومان است و با این حساب، نرخ یک نردبان 60 متری حدود 100 میلیارد تومان است.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی تهران تاکید کرد: دلیل گرانی قیمت این نردبان‌ها وارداتی بودن آنهاست و امیدواریم که با تامین بودجه به اهداف مورد نظر در خصوص تجهیزات آتش نشانی که مختص ساختمان های بلند مرتبه است دست پیدا کنیم.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا