اخبار ساختمان آنلایندیدگاهراه و شهرسازیمجله خبری

افزایش متراژ ساختمان‌ها با استفاده از ساندویچ پانل‌های ساختمانی

معاونت بازرگانی گروه صنعتی فیبو با اشاره به محصول جدید گروه صنعتی فیبو که شامل ساندویچ پانلهای ساختمانی است گفت: به کارگیری این محصول سبب افزایش متراژ ساختمان‌ها خواهد شد.

خسرو حداد رضوی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری ساختمان آنلاین افزود:این محصول جدید امکان جایگزینی مصالح سنتی نظیر بلوک سیمانی یا روکش‌های گچی را فراهم می‌کند و از طریق استفاده از آن، هزینه‌های ساخت را کاهش داده و سرعت ساخت و ساز را افزایش می‌دهد.

وی ادامه داد: با توجه به حجم کمتری که ساندویچ پانلها نسبت به مصالح سنتی دارند، استفاده از این محصول می‌تواند منجر به افزایش متراژ ساختمان‌ها شود، که این امر با سود اقتصادی قابل توجهی همراه خواهد بود.

حداد رضوی تاکید کرد:همچنین، گروه صنعتی فیبو محصولات دیگری را نیز در صنعت ساختمان عرضه می‌کند. از جمله این محصولات، ورقهایی هستند که به صورت پرینت شده آماده می‌شوند و برای استفاده در طرح‌ها و نماهای داخلی ساختمان‌ها مناسبند. این ورقها با کیفیت بالا و اشکال متنوعی به بازار عرضه می‌شوند و نسبت به مصالح معدنی مورد استفاده در نماهای داخلی، قیمت کمتری دارند.

وی اظهار داشت:همچنین، گروه صنعتی فیبو ورقهای روکش شده‌ای نیز تولید می‌کند که جایگزینی برای متریال‌های موجود در دکوراسیون داخلی ساختمان‌ها هستند . این ورقها دارای خاصیت ضد آتش هستند. وی تصریح کرد: با توجه به اینکه درب‌های ساختمان‌ها اغلب خاصیت ضد حریق ندارند و عاملی برای انتقال حریق به سایر نقاط ساختمان محسوب می‌شوند، استفاده از این محصول می‌تواند امکان نصب درب‌های ضد حریق در ساختمان‌ها را فراهم کرده و در زمان حریق، جلوی انتقال آتش به سایر نقاط ساختمان را بگیرد.

وی یادآور شد: گروه صنعتی فیبو توانسته است محصولات متنوعی را در صنعت ساختمان عرضه کند که از طریق بهره‌برداری از آنها، هزینه‌های ساخت را کاهش داده، سرعت ساخت و ساز را افزایش داده و از طریق ساندویچ پنلهای ساختمانی، افزایش متراژ ساختمان‌ها را ممکن ساخته است.

به گفته حداد رضوی بکارگیری این مصالح در صنعت ساختمان می‌تواند بهبود‌های قابل توجهی را در نحوه ساخت و ساز و اقتصاد سازندگان به همراه داشته باشد.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا