مجله خبریبورس و بازارراه و شهرسازی

تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی مسکن تا قبل از زمستان باید ابلاغ شود

معاون بازسازی بنياد مسكن گفت: تسهیلات مسکن روستایی ۳۵۰ میلیون تومانی باید قبل از آغاز زمستان توسط بانک ها ابلاغ شود.

به گزارش ساختمان آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران، مجید جودی معاون بازسازی بنیاد مسکن گفت: ساخت و نوسازی واحدهای مسکن روستایی در حال حاضر به دلیل عدم ابلاغ ضمانت نامه های بانکی توسط بانک مرکزی متوقف شده و از یک ماه گذشته متقاضیان پرونده ای تشکیل نداده اند.

او می گوید: ظرفیت ۲۰۰ هزار واحد مسکن روستایی برای سال گذشته تکمیل و برای سال جدید ۳۵۰ هزار واحد هدف گذاری شده است که به دلیل عدم ابلاغ هنوز شروع نشده است.

جودی اظهار کرد: بانک مرکزی هنوز ضمانت نامه ای را ابلاغ نکرده  و در حال حاضر منتظر هستیم بعد از ابلاغ متقاضیان به بانک های عامل معرفی شوند که همین موضوع خود چند وقت زمان می برد.

او یادآور شد: امیدواریم هرچه سریعتر این ضمانت نامه که معمولا به دلیل نرخ سود ۵درصد است ابلاغ نمی شود اجرایی شده تا شاهد تسریع در اجرای پروژه‌های مسکن روستایی با نزدیک شدن به فصل زمستان باشیم.

 

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا