بلاگپروژه های شاخص

بام چوبی قابل زندگی با روش­ های نازک کاری ژاپنی بدون استفاده از پیچ

 طراحی بوستون بام چوبی قابل زندگی با روش­ های نازک کاری ژاپنی بدون استفاده از پیچ

 

اختصاصی ساختمان آنلاین: یک مطالعه­ ی طراحی چند رشته­ ای به وسیله­ ی جی. راک، مستقر در بوستون معروف به طراحی بوستون پیشنهادی را مبنی بر استفاده از چوب برای بازگرداندن ارزش به بام­ های کمتر مورداستفاده، در انتهای جنوبی شهر، توسعه داده است.

به منظور تطبیق یکسری از فعالیت­ های متفاوت که نیازمند گونه­ های وسیعی از مبلمان بودند و بنابراین کاهشی قابل توجه­ از فضا، درمانی دقیق برای سطح مسطح سقف انجام شد که ایجادکننده ­ی فضاهای جداگانه ­ای بود که می ­توانستند برای نشستن، استراحت و تفریح استفاده شوند.

شرح از معماران. طراحی بوستون- محور جی.راک، عرشه­ ی سقفی مدولار و حجاری شده را به یک ساختمان تاریخی بوستون بدون استفاده از پیچ یا اتصال دهنده ­ها، الحاق کرده است.

به منظور حفظ تماس نور در خطوط راهنمای دقیق تاریخی؛ عرشه، مجموعه­ ای از قطعات شناور چوب ساپل است که به طول­ های منحصربه فرد ۳ فوتی، مجزا می­ شود.

به گزارش ساختمان آنلاین: برش سی ان جی مفاصل چوب ژاپنی که تنها اتصالات هستند، طول عمر را در طول زمستان­ های سخت تضمین  می­ کند و اجازه می­ دهد که مشتری، عرشه را با خودش به خانه­ های آینده ­اش ببرد.

هرکدام از نقشه­ ها به یک انحنای منحصر به فرد اختصاص داده شده و به سطح عرشه همچون تار و پود بافته می­ شوند.

نواحی  مجسمه­ سازی، از کف به سطوح و زوایای گوناگون به منظور تولید فضای تراس و با هدف ایجاد طیفی از فعالیت ها از فعال به غیرفعال، ارتفاع می­ یابند. در حالی­ که گیاهان و چمنزارهای بومی، منظره­ای جدید از چمنزار انگلیسی را باز تولید می­ کنند.

به این مطلب امتیاز دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا