بلاگپروژه های شاخص

مدرسه مدیریت مسکو

مدرسه مدیریت مسکو/ همکاران Ad Jaye و کارگاه AB

 

اختصاصی ساختمان آنلاین: از یک معمار. طراحی Skolkovo بر پایه­ ی محل اقامت، تفکر و ارتقای خلاقانه­ ی رویکرد عملی در مدیریت مدرسه ­ی تجارت بین المللی مسکو است. با توجه به مکان و حساسیت محیطی زمستان­ های به شدت سرد، عملکردهای مدرسه مانند یک جامعه ­ی مستقل می­ باشند. عناصر اصلی ساختمان همچون یک هویت مجرد، در طیفی از امکانات مرتبط داخلی و قابل دسترس، بدون بیرون رفتن، گردهم آمده ­اند.

محل اقامت در طراحی ساختمان شامل محلی برای: دانش ­آموزان، کارکنان اداری و آموزشی و هم چنین کسانی که در دوره ­های کوتاه مدت و یا کنفرانس ­ها حضور دارند، می­ شود. هسته­ ی ساختمان، یک دیسک  یا صفحه ­­ی مدور است. جایی که مجموعه ­ی فضاهای آموزشی، یک مرکز کنگره و امکانات حمایتی، یک منظره­ داخل شهری را شکل می ­دهد که با محوطه­ ای مدور و یک طبقه ­بندی محدود می­ شود. این محدودیت، بر آن است باز بودن، انسجام و فقدان سلسله مراتب را تلقین کند. سقف آن، مرکز سلامتی، برج اجرایی و ساختمان­ های مسکونی را در برمی­ گیرد.

به گزارش ساختمان آنلاین: دیوارهای خارجی این صفحه­ ی مدور(Disk)، منظره پیرامونی را با تداوم ناگسستنی مخاطب قرار می ­دهد و مسیر دسترسی را تعیین می­ کند که یکسری از ورودی­ ها را در طبقه­ ی همکف به کار گرفته است. هم­چنین دسترسی پیاده به دیسک از طریق چندین رمپ آرام از نقاط گوناگون منظر ممکن است. این طبقه بندی (نظم) برای حفظ منظره­ ی رودخانه Setun عمل می­ کند.

فیلم مدرسه مدیریت مسکو:

 

تصاویری از مدرسه مدیریت مسکو:

به این مطلب امتیاز دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا