اخبار ساختمان آنلایندیدگاهراه و شهرسازیمجله خبری

دولت باید به سازندگان برای جبران افزایش قیمت‌ها اطمینان دهد

 ایرج رهبر، رییس انجمن انبوه سازان مسکن استان تهران در گفت وگو با خبرنگار ساختمان آنلاین  با بیان اینکه دولت باید به سازندگان برای جبران افزایش قیمت مصالح ساختمانی و جلوگیری از کندی کار اطمینان خاطر دهد گفت: متاسفانه در حال حاضر با توجه به روند افزایش قیمت در بسیاری از پروژه ها شاهد کند شدن روند ساخت و ساز در بسیاری از پروژه ها به ویژه پروژه های دولتی هستیم.
  به گفته‌ رییس انجمن انبوه سازان مسکن استان تهران  وزارت صمت و وزارت راه وشهرسازی باید در حوزه افزایش قیمت  مصالح ساختمانی  هماهنگی های لازم را انجام دهند تا تعدیل قیمت ها در این بخش صورت گیرد.
رییس انجمن انبوه سازان مسکن استان تهران با بیان اینکه در صورتی که این کنترل صورت نگیرد سازندگان دچار مشکل می شوند گفت: با عدم کنترل قیمت ها در این بخش روند ادامه پروژه های نهضت ملی مسکن با کندی و اختلال روبرو خواهد شد.
 او اظهار کرد: بسیاری از متقاضیان نهضت ملی مسکن انتظار دارند که پروژه های خود را به موقع تحویل بگیرند و در صورت عدم تعدیل این قیمت ها زمان تحویل با تاخیر بیشتری روبرو می شود.
رهبر  توضیح داد: متأسفانه در این بخش به فوریت تصمیمی برای تعدیل قیمت ها نمیگیرند و این موضوع باعث می شود که قیمت تمام شده و اجرای این واحدها برای سازندگان با افزایش قیمت همراه باشد.
رییس انجمن انبوه سازان مسکن استان تهران با بیان اینکه  باید در این بخش از روند بوروکراسی های اداری کاسته شود و هماهنگی های وزارت راه و شهرسازی با سازندگان برای وکنترل قیمت ها صورت گیرد گفت:  باید دولت اطمینان خاطری به سازندگان برای جبران این افزایش قیمت  دهد  اما تاکنون در این بخش اقدامی صورت نگرفته است.
براساس این گزارش با توجه به افزایش نرخ ارز و نوسانات اقتصادی به طور قطع قیمت ها در بسیاری از بازارها به ویژه بازار مصالح ساختمانی و مسکن اثر گذار بوده و در آینده نزدیک شاهد رشد قیمت ها در بازار مسکن و در نتیجه قیمت تمام شده ساخت مسکن ها در این بازار با نوسان قیمتی روبرو خواهد شد.
به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا