بورس و بازارمجلس و ارگان هامجله خبری

آغاز دور جدید بازرسی مشاورین املاک

نماینده وزارت راه و شهرسازی در کارگروه املاک و مستغلات کشور از آغاز دور جدید بازرسی مشاورین املاک برای سه شهر پاکدشت، شهر ری و رباط کریم در هماهنگی با نهادهای ذیربط و فرمانداری های این سه شهر خبر داد.

به گزارش ساختمان آنلاین به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، علیرضا مهلی نماینده وزارت راه و شهرسازی در حوزه ساماندهی مشاوران املاک در کارگروه املاک و مستغلات کشور گفت: بحمدا… بازدید از هشت شهر اسلامشهر، قدس، دماوند، ورامین، قرچک، پیشوا، شهریار و بهارستان به پایان رسیده است و در دور جدید به سه شهر پاکدشت، رباط کریم و شهرری سفر خواهیم کرد.

مهلی با اشاره به این موضوع که بازدیدها از شهرهای قبلی هم به صورت ضربتی و مکرر تکرار خواهد شد گفت: بازرسی های ویژه ای تحت یک برنامه جامع برای شهر تهران و شهرهای استان پیش می رود و اینگونه نیست که به یک شهر برای بار سوم و چهارم سرکشی نشود.

وی از مشاورین املاک استان تهران خواست با عمل به قانون، نصب مجوز صنفی در معرض دید متقاضیان، پایبندی به اخذ تعرفه های مجاز و اخذ کد رهگیری در معاملات برای مردم لذت یک خرید یا اجاره مسکن خوب را به ارمغان بیاورند.

مهلی تصریح کرد: عدد بسیار بزرگی از هزینه خانوار صرف اجاره بهای مسکن و تعرفه بنگاه های معاملات املاکی می شود که کاهش این هزینه ها رزق و برکت را برای مشاورین افزایش خواهد داد و اعتماد را به مردم باز می گرداند.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا