استارتاپ ها

فرغون forghoon – برای صرفه جویی در زمان شما

درباره فرغون:

فرغون، فرهنگ جدید سفارش و تحویل مصالح ساختمانی است که برای اولین بار در ایران طراحی و اجرا شده است. این استارت آپ با استفاده از تکنولوژی های نرم افزاری, بازار  مصالح ساختمانی را به بازاری هوشمند تبدیل نموده و امکان ثبت, پیگیری و تحویل کالا را به صورت آنلاین میسر می نماید. فرغون با بهره گیری از تجربه چندین ساله توزیع کنندگان مصالح ساختمانی,توانسته با بسترسازی آنلاین بازار مصالح, ارزش افزوده ای برای ذینفعان بیافریند. این ذینفعان, مصرف کنندگان هستند که می توانند مصالح ساختمانی خود را بدون واسطه و با قیمت مناسب تحویلی تهیه کنند و از طرفی رانندگانی هستند که می توانند از طریق سامانه از بار موجود در فرغون مطلع گردیده و نسبت به حمل آن اقدام نمایند.

قوانین و مقررات:

توجه داشته باشید که ثبت سفارش در فرغون در هر زمان به معنی پذیرفتن کامل کلیه شرایط و قوانین  از سوی کاربر است.

کلیه محتویات این سایت براى استفاده شخصى و تجارى مشتریان عرضه شده است و مالکیت معنوی اطلاعات موجود در آن متعلق به فرغون، می باشد و هر گونه سوء استفاده از این اطلاعات پیگرد قانونی دارد.

توجه داشته باشید کلیه اصول و رویه‏‌های فرغون منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است. در صورتی که در قوانین مندرج، رویه‏‌ها در فرغون تغییراتی در آینده ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به روز رسانی می شود و شما توافق می‏‌کنید که استفاده مستمر شما از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.

کاربران هنگام ورود به اپلیکیشن و ثبت نهایی سفارش مصالح ساختمانی مورد نظر خود بایستی اطلاعات صحیح و کاملی را در پایگاه درج کنند. بدیهی است کاستی یا نادرستی اطلاعات مانع تکمیل درست و ارسال به موقع سفارش خواهد شد.

فرغون، هیچگونه مسئولیتی را در مورد وقفه های احتمالی در کارکرد اپلیکیشن که ناشى از عوامل خارج ازحوزه مدیریت این مجموعه باشند (همانند نقص اینترنت، مشکلات سیستم بانکی، مسائل مخابراتى، تجهیزات سخت افزاری …) را نمی پذیرد.

ارتباط فرغون باکاربران ازطریق اپلیکیشن  فقط با استفاده از اطلاعاتی که کاربران در سایت درج کرده اند (همانند نشانی، تلفن، و…) برقرار می گردد.

اپلیکیشن فرغون به هیچ وجه اطلاعات منحصر بفرد کاربران را به اشخاص غیر واگذار نخواهد کرد و با استفاده از آخرین فن آوری های موجود در حوزه امنیت وب، متعهد است حتی المقدور از حریم شخصی کاربران محافظت نماید.

 

راه های ارتباطی با فرغون:

آدرس: تهران، رسالت، خیابان بنی هاشم، قبل از میدان بنی هاشم، کوچه لاله، پاساژ لاله، طبقه ۵، واحد ۵۰۵

تلفن: 02191300106

ایمیل: info@forghoon.co

اینستاگرام: https://instagram.com/forghoonapp

تلگرام: https://t.me/forghoonapp

وبسایت: https://forghoon.co/

 

 

به این مطلب امتیاز دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا