اجتماعی

طرح رصد باید تبدیل به گفتمان نیروهای انقلاب در مدیریت شهری شود

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: طرح رصد نشان داد برآوردن یک نیاز کوچک محله ای با هزینه ای اندک و متناسب با خواست شهروندان می تواند به اندازه یک کلان پروژه که هزینه های هزار میلیاردی در بر دارد تاثیر گذار باشد و رضایتمندی ایجاد کند.

به گزارش ساختمان آنلاین، احمد صادقی در دویست و بیست و نهمین جلسه شورا و پس از ارایه گزارش تجمیعی پروژه های توسعه محله ای سال 1402 مناطق 22 گانه شهرداری تهران توسط کمیسیون برنامه و بودجه گفت: در ادوار مختلف مدیریت شهری اجرای کلان پروژه های شهری در شهرداری تهران بر توسعه محلات شهر تهران سایه می انداخت و این امر سبب ساز غفلت مدیران شهری از نیاز های کوچک که بر طرف ساختن آنها رضایتمندی خیلی زیادی در بین مردم می توانست ایجاد کند، شده بود.

صادقی در ادامه افزود: طرح رصد این نقیصه را پر کرد. یعنی نشان داد انجام یک نیاز کوچک از یک محله با هزینه بسیار اندک به اندازه رضایتمندی شهروندان از یک کلان پروژه با هزینه های هزار میلیاردی تاثیر گذار است .

صادقی خاطر نشان ساخت: البته این موضوع باید آسیب شناسی شود و نقاط ضعف و قدرت طرح رصد شناسایی گردد، اما نهادینه شدن و استمرار این موضوع خواست اعضای شورای شهر و خواست شهروندان بوده و امیدواریم در وقت باقی مانده از شورای ششم این خدمت تبدیل به گفتمان نیروهای انقلاب در مدیریت شهری شود. شهروندان عزیز بدانند که این طرح در سال جاری با شیوه های متفاوت از سوی کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر مجدانه دنبال خواهد شد.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا