مجله خبریراه و شهرسازی

ساخت ۳۴ هزار واحد نهضت ملی بر دوش شهر جدید مهستان

سرپرست شرکت عمران شهر جدید مهستان گفت: ساخت ۳۴ هزار واحد نهضت ملی مسکن بر عهده شهر جدید مهستان است که برای ۱۶۵۰۰ واحد آن زمین تامین شده است.

به گزارش ساختمان آنلاین به نقل از مهر، ذبیح‌اله زارع سرپرست شرکت عمران شهر جدید مهستان با اشاره بر آخرین وضعیت واحدهای مسکونی مهر شهر جدید مهستان، گفت: در شهر جدید مهستان ۳۹ هزار واحد مسکونی مهر که میراث دولت‌های گذشته بود باید تحویل متقاضیان می‌شد که از این تعداد ۳۶ هزار واحد آماده و تحویل متقاضیان آن شده است.

سرپرست شرکت عمران شهر جدید مهستان در ادامه تاکید کرد: از تعداد ۳۶ هزار واحدی که تحویل متقاضیان شده ۳ هزار واحد دیگر نیز از واحدهای مسکونی مهر در این شهر باقی مانده که انتظار می‌رود تا پایان سال نهایتاً تا اوایل سال آینده پرونده پروژه مسکن‌های مهر در این شهر جدید تمام شود. البته نکته‌ای که وجود دارد تعدادی از واحدهای مسکونی که به اسم مسکن مهر بود به دلیل عدم متقاضی به پروژه‌های خودمالکی تبدیل شده که جز آمار ارائه شده محسوب نمی‌شود.

این مسئول ادامه داد: از ابتدای دولت سیزدهم تا به امروز نزدیک به ۶ هزار واحد مسکن مهر تحویل متقاضیان شده که حدود ۳ هزار واحد دیگر در آینده نزدیک تحویل متقاضیان خواهد شد.

تأمین زمین ۱۶ هزار و ۵۰۰ واحد نهضت ملی مسکن در “مهستان”

وی در خصوص واحدهای نهضت ملی مسکن خاطرنشان کرد: از ابتدای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در دولت سیزدهم زمین ۱۶ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی در شهر جدید مهستان تأمین شده که سازنده ۷ هزار و ۵۰۰ واحد مشخص شده و در حال ساخت و ساز است. البته پروژه باقی واحدهای مسکونی در مرحله انتخاب پیمانکار است.

زارع افزود: تا پایان دولت سیزدهم شهر جدید مهستان موظف است که ۳۴ هزار واحد نهضت ملی مسکن تحویل دولت و متقاضیان دهد که مراحل ساخت ۱۶ هزار واحد با دریافت وجه از سوی متقاضیان آغاز شده که برای ادامه ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن ابتدا باید تأمین زمین صورت گیرد.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا