مجله خبریبورس و بازار

قیمت مسکن نوساز در تهران چقدر است؟

طی سال ها به ویژه ماه های اخیر شاهد سیر صعودی قیمت مسکن بوده ایم، در این گزارش به بررسی قیمت مسکن نوساز در پایتخت می پردازیم.

به گزارش ساختمان آنلاین به نقل از اقتصاد آنلاین، برای خرید خانه ای نوساز در محدوده پونک با متراژ ۱۶۵ متر و سه اتاق خواب را به سرمایه ای بالغ بر ۲۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان احتیاج دارید.

همچنین واحد آپارتمان نوساز دیگری در همین محدوده با متراژ ۵۳ متر و یک اتاق خواب در روز‌های گذشته با قیمتی معادل پنج میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان معامله شده است.

واحد آپارتمان نوساز دیگری در محدوده زعفرانیه با متراژ ۲۲۰ متر و ۳ اتاق خواب در روز‌های گذشته معادل ۶۹ میلیارد تومان قیمت گذاری شده است.

اگر قصد خرید واحدی نوساز با ۲ اتاق خواب را در محدوده قیطریه را دارید، می توانید آپارتمانی ۱۰۰ متری را با قیمتی بالغ بر ۱۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان خریداری کنید.

برای خرید واحد آپارتمان نوساز دیگری در محدوده سعادت آباد با زیربنای ۱۳۰ متر و ۲ اتاق خواب به بودجه ای معادل ۴۰ میلیارد تومان احتیاج دارید و واحد ۱۸۰ متری دیگری در محدوده ولنجک با سه اتاق خواب با توجه به نوساز بودن این واحد در روز‌های گذشته با قیمتی بالغ بر ۹۰ میلیارد تومان معامله شده است.

با بودجه ای معادل ۱۰ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان می توانید واحد نوساز دیگری در محدوده طرشت با زیربنای ۱۰۲ متر و ۲ اتاق خواب را خریداری کنید.

قیمت آپارتمان های نوساز در پایتخت
محدوده متراژ مشخصات قیمت هر مترمربع قیمت کل
پونک 165 نوساز – 3 خوابه 172 میلیون و 700 هزار تومان 28 میلیارد و 500 میلیون تومان
زعفرانیه 220 نویاز – 3 خوابه 313 میلیون و 600 هزار تومان 69 میلیارد تومان
قیطریه 100 نوساز – 2 خوابه 175 میلیون تومان 17 میلیارد و 500 میلیون تومان
پونک 53 نوساز – 1 خوابه 108 میلیون و 490 هزار تومان 5 میلیارد و 750 میلیون تومان
سعادت آباد 130 نوساز – 2 خوابه 307 میلیون و 700 هزار تومان 40 میلیارد تومان
ولنجک 182 نوساز – 3 خوابه 494 میلیون و 500 هزار تومان 90 میلیارد تومان
طرشت 102 نوساز – 2 خوابه 106 میلیون و 850 هزار تومان 10 میلیارد و 900 میلیون تومان

توجه داشته باشید این ارقام براساس واحد‌هایی است که در تهران به فروش گذاشته شده و قطعا به طور دقیق قیمت مسکن در محله های یاد شده را تبیین نمی کند. قیمت مسکن در هر منطقه مطابق با سن بنا، امکانات واحد، کوچه و خیابان، شرایط مالک و فروشنده و… متفاوت خواهد بود.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا