مجله خبریصنایع ساختمانی

جزییات برگزاری نمایشگاه صنعت ساختمان در شهر آفتاب

نمایشگاه ساختمان و صنایع وابسته در فضایی بالغ بر 20 هزار مترمربع از سه‌شنبه 24 بهمن‌ماه تا جمعه 27 بهمن‌ماه در محل نمایشگاه بین‌المللی شهر آفتاب برگزار می‌شود.

به گزارش ساختمان آنلاین به نقل از روابط عمومی نمایشگاه بین‌المللی شهر آفتاب، نمایشگاه ساختمان و صنایع وابسته، از سه‌شنبه 24 بهمن‌ماه تا جمعه 27 بهمن‌ماه در محل نمایشگاه بین‌المللی شهر آفتاب برگزار می‌شود. غرفه‌سازی نمایشگاه مذکور در فضای بالغ بر 20 هزار مترمربع شامل سالن‌های A4، A5 و A6 انجام شده و انجمن‌های صنفی و تخصصی صنعت ساختمان و نیز اتاق بازرگانی ایران، این رویداد را حمایت کرده‌اند.

فضای استاندارد نمایشگاه شهر آفتاب این امکان را فراهم کرده که خطوط تولید آزمایشی نظیر اتصالات سازه‌های فولادی در برخی غرفه‌ها راه‌اندازی شده و طراحی اغلب غرف الهام گرفته از ویژگی‌های صنعت ساختمان باشد.

نظر به اهمیت بررسی چالش‌های صنعت ساختمان و آخرین فناوری‌های این حوزه به عنوان یکی از پیشران‌های اقتصادی کشور، در جریان برگزاری این رویداد، کارگاه‌های آموزشی و پنل‌های تخصصی برگزار می‌شود. از جمله این پنل‌ها می‌توان به پنل‌های تخصصی «صنعتی‌سازی ساختمان»، «ساختمان هوشمند، پروتکل‌های امروز، جهان آینده» و کارگاه آموزشی «طراحی و ساخت ساختمان سبز در ایران» اشاره کرد.

جزییات بیشتر درباره برگزاری پنل و کارگاه‌های تخصصی را از اینجا بخوانید.

کارگاه ها و پنل ها

گفتنی است، نمایشگاه ساختمان با حضور شرکت‌های بزرگ و شناخته شده‌ای در حوزه ساختمانی از جمله ذوب آهن اصفهان، جنرال کابین، بهران آسانسور، صنایع سنگ آونگ، تالی پارک و صنایع خاک چینی ایران دایر شده است.

علاقه‌مندان و فعلان صنعت ساختمان می‌توانند از 24 تا 27 بهمن‌ماه 1402، از ساعت 10 الی 17 با مراجعه به نمایشگاه بین‌المللی شهر آفتاب واقع در بزرگراه خلیج فارس از این رویداد ساختمانی بازدید داشته باشند.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا