اجتماعی

کسب درآمد ماهانه ۳۰ هزار دلار با دریافت نمایندگی خط تولید ساندویچ پانل از گروه صنعتی فیبو

گروه صنعتی فیبو درنوآوری با استفاده ازورق‌هایی بامزیت‌هایی چون افزایش سرعت ساخت،سبک شدن وزن سازه‌ها وکاهش هزینه‌های ساخت اقدام به راه‌اندازی خط تولید ساندویچ پانل کرده که می‌تواند به عنوان دیوارهای داخلی ساختمان مورد استفاده قرار گیرد وضمن کاهش عرض دیوار و ایجاد فضای بیشتر مسکونی در هر واحد، عایق صدا نیز است.

به گزارش ساختمان آنلاین،  سیر شتابان تکنولوژی در همه عرصه‌های زندگی امروز ما مشهود است و همواره با ورود یک فناوری جدید، نسخه قدیمی برای همیشه به بایگانی تاریخ سپرده می‌شود و این مساله را به وضوح می‌توان در صنایعی چون خودروسازی، ابزارهای دیجیتال مانند تلفن‌های همراه، کامپیوتر، لپ تاپ و … مشاهده کرد.

در صنعت ساختمان نیز اگر فقط به 30 سال اخیر ساختمان سازی در دنیا و کشورمان نگاه کنیم شاهد بکارگیری مصالحی نوین به جای انواع قبلی هستیم و به همین ترتیب مصالح نوین از اتاق های فکر تحقیقاتی و پژوهشی بیرون آمد و در سازه ها کاربرد گسترده ای یافتند.

اکنون از سوی گروه صنعتی فیبو (لطفا لینک اینستاگرام فیبو درج شود)، محصولاتی جدید که می‌توان گفت، تحولی شگرف در عرصه ساخت و ساز خشک ساختمان محسوب می شود، تولید و عرضه می شود که در گام نخست شامل ورق هایی با خواص ضد آتش، قابل بازیافت، عایق صدا، ضد قارچ، کپک، رطوبت و حشره با برند «فیبورد» است و مزیت هایی چون افزایش سرعت ساخت، سبک شدن وزن سازه ها و کاهش هزینه های ساخت دارد.

گروه صنعتی فیبو در نوآوری دیگری با استفاده از همین ورق ها اقدام به راه اندازی خط تولید ساندویچ پانل نموده است که می تواند بعنوان دیوارهای داخلی ساختمان مورد استفاده قرار گیرد و ضمن کاهش عرض دیوار و ایجاد فضای بیشتر مسکونی در هر واحد، عایق صدا نیز است.

واگذاری نمایندگی های فرانچایز ساندویچ پانل های فیبو

معاون بازرگانی گروه صنعتی فیبو، گفت: این شرکت در نظر دارد قراردادهای ساندویچ پانل خود را با شرایط خاص به نمایندگی‌ها ارائه دهد.

مهندس خسرو حداد رضوی افزود: انعطاف پذیری در تولید، امنیت اقتصادی، اشتغالزایی، جلوگیری از ریسک مالی ‌ و تسهیل در بازاریابی از مزایای تعامل با گروه صنعتی فیبو است.

وی ادامه داد: متقاضیان دریافت اخذ نمایندگی ساندویچ پانلهای فیبو مبلغی را به شرکت بابت اخذ نمایندگی تولید می پردازند که این مبلغ شامل هزینه ماشین آلات و هزینه نمایندگی شرکت می شود.

وی گفت: مواد اولیه ای که در اختیار نمایندگی ها قرار می گیرد برای ظرفیت تولید سه هزار ساندویچ پانل است و به ازای هر ساندویچ پانل 10 دلار از سوی شرکت فیبو به نمایندگی ها به عنوان دستمزد پرداخت خواهد.

حداد رضوی تاکید کرد: البته این شرایط صرفا برای یک شیفت کاری است و نمایندگی ها می توانند بعد از اینکه از طریق بازاریابی، فروش خود را افزایش دادند با تقاضا از شرکت ظرفیت تولید خود را افزایش دهند .

وی با بیان اینکه این اقدامات با سیاست‌های کل کشور مطابقت و سبب تقویت تولیدات داخلی و ایجاد بسترهای شغلی جدید می‌شود، اظهار داشت: با توجه به پرداخت درآمدها به صورت دلاری توسط گروه صنعتی فیبو، نمایندگان به یک امنیت اقتصادی و پایدار دست می‌یابند.

وی در ادامه به سایر مزایای اعطای نمایندگی ساندویچ پانل اشاره کرد و گفت: با اخذ نمایندگی ساندویچ پانل از سوی گروه صنعتی فیبو، نمایندگان از 2 ریسک بزرگ در فرآیند کاری خود مصون هستند که اولی مربوط به تهیه مواد اولیه محصول است. چرا که نمایندگی ها نیاز به منابع مالی برای تهیه مواد اولیه از بازار برون‌مرزی و نیز نگرانی از تأمین مواد اولیه برای تولید را نخواهند داشت.

حداد افزود: تقریبا حدود هشتاد درصد کارخانه و کارگاه های تولیدی واقع در شهرک های صنعتی که تولید آنها متوقف شده اند، ناشی از آن است که منابع مالی برای تهیه مواد اولیه محصول تولیدی خود ندارند، این در حالی است که در گروه صنعتی فیبو به ازای هر کارگاه 80 میلیارد تومان گردش مالی مربوط به مواد اولیه به کارگاه های تولیدی تزریق می شود تا نماینده های فیبو اقدام به تولید و فعالیت کنند و تامین مواد اولیه به عهده شرکت است.

وی ریسک دوم را تسهیل در بازاریابی و تضمین فروش محصولات تولیدی دانست و ادامه داد: گروه صنعتی فیبو در تبلیغات و بازاریابی محصولات ساندویچ پانل به نمایندگان زیرمجموعه خود کمک می‌کند.

معاون بازرگانی گروه صنعتی فیبو اظهار داشت: با توجه به اینکه ساختار این شرکت مارکتینگ محور است و از دانش روز مارکتینگ دنیا استفاده می کنیم و از طرف دیگر با درنظر گرفتن اینکه تقاضای بازار ساختمان سازی در محصولات ما بالا است، بازاریابی در شرکت فیبو به راحتی انجام می شود و نمایندگان می توانند با آرامش تولید کنند وحتی در بازارهای محلی نیز ضمن معرفی محصول، مشتریان جدید داشته باشند.

حداد رضوی اذعان داشت: گروه صنعتی فیبو دارای پشتیبانی های فنی و آموزشی قوی برای نمایندگان است و آموزشهای مربوط به تولید ساندویچ پانل، استفاده از ماشین آلات، کنترل کیفیت و سایر نکات مربوط به تولید و فروش محصولات را در دستور کار دارد.

به گفته وی، این پشتیبانی‌ها به نمایندگان کمک می‌کند تا مهارت‌های لازم را در زمینه تولید و بازاریابی به دست آورند و به بهترین نحو ممکن از فرصت نمایندگی استفاده کنند.

وی در پایان از کسانی که در صدد اخذ نمایندگی این مجموعه هستند،درخواست کرد که از طریق تماس با شماره تلفن‌های 9 – 88645295-021 درخواست خود را مطرح کنند تا از سوی کارشناسان فروش گروه صنعتی فیبو مقدمات برگزاری جلسات و عقد قرارداد فراهم شود.

به گفته مهندس حداد رضوی، علاقمندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر از شرایط و مزایای نمایندگی های ساندویچ پانل فیبو علاوه بر تماس تلفنی، از طریق مراجعه به صفحه رسمی این مجموعه در اینستاگرام به نشانی @fiboiran یا وبسایت این شرکت به آدرس www.fiboiran.com اقدام کنند.

حداد رضوی همچنین از اتمام واگذاری فرانچایز نمایندگی های پرینتر ورق های فیبورد این شرکت خبر داد و گفت: از مرداد سال گذشته واگذاری 50 نمایندگی تا پایان سال 1402 هدفگذاری شد که همه این نمایندگی ها واگذار شد و اکنون با درآمد دلاری ماهانه 6 هزار دلار در یک شیفت کاری، فعالیت می کنند.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا