مجلس و ارگان هامجله خبری

برگزاری نشست پیگیری روند تکمیل پروژه‌های مسکن مهر

به گزارش ساختمان آنلاین:  احمد اصغری‌مهرآبادی با اشاره به اینکه امیدواریم بتوانیم در این جلسات برای تکمیل تمامی واحدهای بلامعارض مسکن مهر تا یک ماه آینده به جمع‌بندی و نتیجه‌گیری برسیم، گفت: اکثر پروژه‌ها در مرحله نازک کاری و نصبیات هستند که باید برای رفع این موارد هم اقداماتی انجام شود تا بتوانیم تا پایان کار دولت این واحدها را هم به اتمام برسانیم.

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن‌مهر با اشاره به اینکه طرح مسکن مهر یک پروژه عظیم برای حل مشکل مسکن برای دهک‌های پایین جامعه بود گفت: از ابتدای این طرح بیش از دو میلیون خانوار در کشور صاحب خانه شده‌اند.

به گزارش سازمان ملی زمین و مسکن، گفتنی است دور جدید نشست‌های پیگیری روند تکمیل پروژه‌های باقیمانده مسکن مهر در استان‌ها امروز با حضور مدیران ادارات کل راه و شهرسازی ۷ استان در سازمان ملی زمین و مسکن آغاز به کار کرد که این جلسات در روزهای بعد هم با حضور سایر استان‌ها ادامه می‌یابد.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا