مجله خبریراه و شهرسازی

واگذاری ۷۰ هزار قطعه زمین به خانواده‌های دارای سه فرزند

قزوین- وزیر راه و شهرسازی گفت: در مجموع طرح‌های مرتبط با جمعیت ۳۵ هزار قطعه زمین به خانواده‌های دارای سه فرزند و بیشتر اهدا شده و تلاش می‌کنیم این رقم تا پایان سال به ۷۰ هزار قطعه برسد.

به گزارش ساختمان آنلاین به نقل از مهر، مهرداد بذرپاش عصر شنبه در مراسم اهدا زمین به خانواده‌های سه فرزندی و بیشتر که در سالن شهید امامی استانداری قزوین برگزار شد اظهار کرد: انقلاب اسلامی آغاز یک اتفاق بزرگی بود که امروز ما در مسیر آن قرار داریم و باید از آن صیانت کنیم.

وی با اشاره به اجرای قانون جوانی جمعیت افزود: این قانون نقش مهمی در افزایش جمعیت کشور و رهایی از پیری جمعیت دارد و همه باد برای اجرای آن تلاش کنیم.

وزیر راه و شهرسازی از اجرای پویش جوانی جمعیت با عنوان خانواده مهدوی خبر داد و تاکید کرد: در این پویش نیز ۲۸ هزار نفر صاحب زمین و خانه می‌شوند.

وی ادامه داد: در مجموع تمامی طرح‌های مرتبط با جمعیت ۳۵ هزار قطعه زمین به خانواده‌های دارای سه فرزند و بیشتر اهدا شده و تلاش می‌کنیم این رقم تا پایان سال به ۷۰ هزار قطعه برسد.

بذرپاش از واگذاری اراضی روستایی برای ساخت مسکن خبر داد و تاکید کرد: ۵۰۰ هزار قطعه زمین در این نهضت واگذار خواهد شد که سهم استان قزوین ۲۶ هزار قطعه است.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا