مجله خبریراه و شهرسازی

انعقاد بیش‌از ۹ قرارداد واحد مسکونی نهضت ملی توسط بانک مسکن

بانک تخصصی مسکن از انعقاد ۹ هزار و ۷۳۳ واحد مسکونی، طرح نهضت ملی مسکن در استان هرمزگان خبر داد.

به گزارش ساختمان آنلاین به نقل از مهر، بانک تخصصی مسکن با انعقاد قرارداد ۹ هزار و ۷۳۳ واحد مسکونی در طرح نهضت ملی مسکن استان هرمزگان، بیش از ۹۵ درصد تسهیلات بخش حمایتی در شبکه بانکی استان را تأمین کرده است.

از ابتدای اجرای این طرح تاکنون اعتباری معادل ۴۶ هزار و ۳۳۶ میلیارد ریال برای ساخت ۴۸۸ پروژه در این استان اختصاص یافته است. این اعتبار برای ساخت هفت هزار و ۲۹۵ واحد مسکونی در بخش حمایتی، دو هزار و ۲۷۷ واحد در بخش خود مالک و ۱۶۱ واحد در بخش روستایی در نظر گرفته شده است.

همچنین مراحل پذیرش دوهزار واحد نیز در قالب ۲۰ پروژه در بانک مسکن انجام شده که پس از صدور پروانه ساخت توسط دستگاه‌های متولی، قرارداد این واحدها نیز بسته می‌شود.

بانک مسکن علاوه بر حمایت از ساخت و تکمیل پروژه‌های طرح نهضت ملی در استان هرمزگان فعالیت‌های دیگری نیز در حوزه توسعه ساخت و ساز در این استان در دست اقدام دارد که بر این اساس تفاهم همکاری میان بانک مسکن و استانداری هرمزگان منعقد شده است.

بر اساس این تفاهم نامه ساخت شهرک ساحلی خلیج فارس در شهر بندرعباس، انجام پروژه‌های ساخت و ساز در جزیره هرمز و ساخت برج مسکونی در شهر بندر عباس بر عهده بانک مسکن قرار گرفته است که اقدامات اولیه آن در حال انجام است.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا