مجله خبریبورس و بازار

قیمت رهن و اجاره خانه در محله آرام تهران چند؟

در گزارش زیر به بررسی قیمت اجاره خانه در جنت‌آباد خواهیم‌ پرداخت.

به گزارش ساختمان آنلاین به نقل از اقتصادآنلاین، اگر به شمال غرب پایتخت سری زده باشید، حتما نام محله جنت آباد تهران به گوش شما خورده است؛ این محله در منطقه ۵ شهرداری قرار دارد؛ بنابراین می‌توان گفت جنت آباد تهران بالا شهر است. اگر قصد اجاره یک خانه در جنت‌آباد را دارید، گزارش امروز ما را از دست ندهید.

اگر قصد اجاره یک واحد در جنت‌آباد مرکزی را دارید، یک واحد ۶۸ متری ۲۰ ساله که انباری دارد را با رهن ۱۵۰ میلیونی و اجاره ۱۲ میلیون تومانی برای اجاره آگهی شده است.

جنت آباد جنوبی نسبت به جنت آباد مرکزی و شمالی طرفداران زیادی دارد، دارای خیابان های منظمی است، از دسترسی و امکانات بیشتری برخوردار است. این محله اگرچه دارای پارک و فضای سبز نیست اما دارای مراکز خرید بسیار زیادی است. بهترین منطقه جنت آباد بین میدان چهارباغ تا بلوار آیت الله کاشانی قرار اگر به دنبال واحدی در جنت‌آباد جنوبی هستید می‌توانید یک خانه ۷۰ متری که دو اتاق خواب و انباری،آسانسور،پارکینگ دارد را با پول پیش ۳۵۰ میلیونی و اجاره ۱۱ میلیون تومانی درجنت‌آباد جنوبی کرایه کنید.

اگر واحدی در همین محل با متراژ کوچکتر مد نظر دارید، باز یک واحد ۵۶ متری که یک اتاق خواب و پارکینگ،انباری دارد را با رهن کامل ۵۵۰ میلیون تومان قیمت گذاری شده است.

اگر واحدی در جنت‌آباد شمالی مد نظر دارید، باز یک واحد دیگری که ۹۰ متری است و دو خوابه و پارکینگ،انباری،آسانسور دارد را با رهن کامل ۸۰۰ میلیون تومان کرایه کنید.

همچنین یک واحد دیگری در جنت‌آباد شمالی با متراژ ۱۲۰ متر در حالی که ۲۲ سال از ساخت آن گذشته باشد را با پول پیش ۴۰۰ میلیونی و اجاره ۵ میلیون تومانی برای اجاره آگهی شده است.

اگر به دنبال خانه در جنت‌آباد مرکزی با رهن کامل هستید، باز یک واحد با متراژ ۱۰۵ متر و نوساز و دو اتاق خواب، آسانسور،انباری،آسانسور دارد را با رهن کامل ۱ میلیاردو ۱۵۰ میلیون تومانی در جنت‌آباد مرکزی برای اجاره قیمت گذاری شده است.

با توجه به سال ساخت، منطقه و برخورداری از امکاناتی مانند آسانسور، پارکینگ و انباری قیمت ها متغیر است.

با مطالعه جدول زیر اطلاعات بیشتری درباره قیمت رهن و اجاره خانه در جنت‌آباد به دست خواهید آورد.

هزینه رهن و اجاره خانه در جنت‌آباد
محله متراژ مشخصات سال ساخت رهن(تومان) اجاره(تومان)
جنت‌آباد مرکزی ۶۸ ۱خوابه،انباری ۱۳۸۲ ۱۵۰،۰۰۰،۰۰۰ ۱۲،۰۰۰،۰۰۰
جنت‌آباد جنوبی ۷۰ ۲خوابه،پارکینگ،انباری،آسانسور ۱۳۸۸ ۳۵۰٬۰۰۰٬۰۰۰ ۱۱٬۰۰۰٬۰۰۰
جنت‌آباد مرکزی ۸۵ ۲خوابه،پارکینگ،انباری ۱۳۸۰ ۵۱۵٬۰۰۰٬۰۰۰ –
جنت‌آباد جنوبی ۵۶ ۱خوابه،پارکینگ،انباری ۱۳۸۹ ۵۵۰٬۰۰۰٬۰۰۰ –
جنت‌آباد مرکزی ۱۰۵ ۲خوابه،پارکینگ،انباری،آسانسور ۱۴۰۲ ۱،۱۵۰،۰۰۰،۰۰۰ –
جنت‌آباد مرکزی ۹۰ ۲خوابه،پارکینگ،انباری ۱۳۸۶ ۲۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ ۱۲٬۵۰۰٬۰۰۰
جنت‌آباد شمالی ۹۰ ۲خوابه،پارکینگ،انباری،آسانسور ۱۳۹۳ ۸۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ –
جنت‌آباد شمالی ۱۲۰ ۱خوابه،انباری ۱۳۸۰ ۴۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ ۵٬۰۰۰٬۰۰۰

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا