بورس و بازارمجله خبری

آپارتمان‌های ۷۰متری تهران چند؟

به گزارش ساختمان آنلاین:   واحدهای ۷۰متری از واحدهای متراژ متوسطی محسوب می‌شوند که غالبا خانواده‌ها در این شرایط بازار مسکن، ترجیح می‌دهند این واحدها را برای خرید یا اجاره انتخاب کنند.

قیمت این واحدها بسته به آنکه در کجای تهران قرار گرفته باشد، متفاوت خواهد بود. واحدهای شمال تهران طبعا قیمت‌هایی بالا دارند و در جنوب تهران نیز می‌توان واحدهایی با قیمت‌های متناسب‌تر خریداری کرد.

این واحدها در بیشتر آگهی‌های خرید و فروش مسکن، ۲خوابه هستند و قیمتشان نیز تقریبا از یک میلیارد تومان شروع می‌شود.

هروی یکی از محلات شمال شرق تهران است که یک خانه ۷۰متری و ۵ساله در آن ۴میلیارد و ۳۰۰میلیون تومان قیمت گذاشته شده است؛ همچنین واحدی ۷۲متری و ۱۶ساله در تهرانپارس، ۲میلیارد و ۱۰۰میلیون تومان به فروش می‌رسد.

پونک، مرزداران و جنت آباد از محله‌های غربی تهران هستند که قیمت مسکن در آن‌ها، معمولا از متوسط قیمت مسکن در تهران بالاتر است؛ واحدی ۶۶متری و ۶ساله در همیلا، ۳میلیارد و ۲۵۰میلیون تومان، یک خانه ۷۴متری و ۵ساله در پونک ۳میلیارد و ۱۲۰میلیون تومان، خانه‌ای ۶۸متری و ۱۵ساله در مرزداران ۳میلیارد و ۲۰۰میلیون تومان و واحدی ۷۴متری و ۱۵ساله در جنت‌آباد ۲میلیارد و ۸۰۰میلیون تومان قیمت گذاشته شده است.

همچنین برای یک خانه ۷۰متری و ۴ساله در قیطریه باید ۵میلیارد و ۲۰۰میلیون تومان پرداخت کرد.

البته در جنوب تهران می‌توان با مبلغ یک میلیارد تومان هم واحد ۷۰متری خریداری کرد. مثلا یک خانه ۷۰متری و ۷ساله در نواب یک میلیارد و ۲۰۰میلیون تومان قیمت دارد و یا برای خرید واحدی ۷۰متری و نوساز در جیحون باید یک میلیارد و ۸۰۰میلیون تومان پرداخت کنید.

توجه داشته باشید که این ارقام براساس واحدهایی است که در تهران به فروش گذاشته شده و قطعا به طور دقیق قیمت مسکن در محله‌های یادشده را تبیین نمی‌کند. قیمت مسکن در هر منطقه مطابق با سن بنا، امکانات واحد، کوچه و خیابان، شرایط مالک و فروشنده و… متفاوت خواهد بود.

جدول قیمت

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا