مجله خبریراه و شهرسازیمجلس و ارگان ها

۱۰ هزار واحد مسکونی ویژه محرومان در کشور آماده واگذاری شد

رییس بنیاد مستضعفان کشور گفت: ۱۰ هزار واحد مسکونی ویژه محرومانی که زیرپوشش خدمات حمایتی بهزیستی و کمیته امداد نیستند در کشور آماده واگذاری شده است.

به گزارش ساختمان آنلاین به نقل از ایرنا، پرویز فتاح روز دوشنبه در آیین افتتاح ۸۲ واحد مسکونی خانواده های دارای حداقل ۲ عضو معلول در کرمانشاه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: این تعداد واحد مسکونی فردا در شهرستان مریوان در استان کردستان به طور نمادین افتتاح و به افراد واجد شرایط واگذار خواهد شد.

وی با تاکید بر ضرورت احساس مسوولیت این بنیاد در برابر محرومان افزود: این تعداد واحد مسکونی که با مشارکت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و به صورت ضربتی طی ۱.۵ تا ۲ سال احداث و آماده واگذاری شده است.

رییس بنیاد مستضعفان کشور ادامه داد: در همین راستا احداث ۱۰ هزار واحد مسکونی دیگر برای محرومان و اقشار ضعیف را در دست تفاهم داریم که این واحدهای مسکونی نیز تلاش خواهد شد در کمتر از ۲ سال احداث و به متقاضیان واگذار شود.

فتاح یادآور شد: علاوه بر این بنیاد مستضعفان در مشارکت با کمیته امداد نیز احداث ۱۰ هزار واحد مسکونی را هم اینک در دست اجرا دارد که بخش عمده ای از آن احداث و تکمیل شده است.

وی به حمایت یک‌ هزار و ۲۵۰ میلیارد تومانی بنیاد از مددجویان و معلولان بهزیستی طی چند سال گذشته خبر داد و گفت: تاکنون ۱۴ هزار خانواده دارای ۲ معلول و بیشتر صاحب خانه شده‌اند.

فتاح با بیان اینکه در تفاهم‌نامه قبلی احداث ۱۴ هزار واحد مسکونی معلولان این بنیاد به طور کامل به تعهدات خود عمل کرد، افزود: این بنیاد از آمادگی لازم برای احداث مسکن برای چهار هزار خانوار معلول دیگر نیز برخوردار است.

وی با بیان اینکه ما در برابر محرومان مسئول هستیم و برای خدمت رسانی به آنها نباید شب و روز داشته باشم تاکید کرد: همه ما مسوولان باید با حداکثر توان کار کنیم زیرا این فرصتی که نظام برای ما ایجاد کرده است را باید قدر بدانیم.

در آیین واگذاری ۸۲ واحد مسکونی ویژه خانواده های با حداقل ۲ معلول که در منطقه فدک شهر کرمانشاه افتتاح شد، رییس سازمان بهزیستی، رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و استاندار کرمانشاه نیز حضور داشتند.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا