مجله خبریبورس و بازارراه و شهرسازی

کاهش سرمایه بانک‌های متخلف در پروژه‌های مسکن ملی

مالکی گفت: سرمایه تمامی بانک‌های که در پرداخت تسهیلات ساخت مسکن کوتاهی کرده و همکاری لازم را انجام نمی‌دهند کاهش می‌یابد.

به گزارش ساختمان آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران، ارسلان مالکی مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن گفت: در  حال حاضر روند ساخت  حدود ۲ میلیون و ۴۰۰ هزار پروژه  واحد نهضت ملی مسکن در دستور کار است که دولت در حال تکمیل اراضی این پروژه ها است.

به گفته وی در حال حاضر دولت تمام سعی و تلاش خود را برای تکمیل اراضی پروژه های نهضت ملی مسکن به کار گرفته است اما این اراضی در حال حاضر بایدبه سمتی برود که قابلیت ساخت این پروژه ها در آنها وجود داشته است.

او بیان کرد: همکاری بانک ها خود باعث می شود که روند پرداخت تسهیلات بهبود پیدا کند و از سوی دیگر متقاضیان با انگیزه بیشتری به سمت پرداخت اقساط خود بروند‌.

وی اظهار کرد: طبق برنامه هفتم باید تمامی بانک ها اقدام به پرداخت تسهیلات ساخت ۵۵۰ میلیون تومانی کنند و در غیر این صورت اگر بانک ها در این حوزه همکاری نکنند از اعتبارات بانک های متخلف در این حوزه کاسته خواهد شد.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا