اخبار ساختمان آنلایندیدگاهراه و شهرسازیمجله خبری

ساخت اولین واحد مسکونی در مناطق زلزله‌زده خوی آغاز شد

معاون بازسازی بنیاد مسکن گفت: ساخت اولین واحد مسکونی در مناطق زلزله زده خوی آغاز و آوار برداری هم تا یک ماه آینده به اتمام می رسد.

مجید جودی معاون بازسازی بنیاد مسکن در گفت و گو با خبرنگار ساختمان آنلاین با بیان اینکه از امروز ساخت و بازسازی اولین واحد مسکونی در شهرستان خوی را آغاز خواهیم کرد گفت: امروز اولین پی کنی برای ساخت واحدهای مسکونی مناطق زلزله زده را شروع می کنیم و از سوی دیگر به سرعت روند اجرای ساخت سایر واحدهای مسکونی در این مناطق را آغاز خواهیم کرد.

او ادامه داد: کار آوار برداری را شروع کرده ایم و هیچ نگرانی بابت تعویق و یا اجرایی نکردن این اقدام نداریم و در حال حاضر تمامی ماشین آلات در این مناطق مستقر است و کار به سرعت در حال اجرایی شدن است.

جودی اظهار کرد: با همت تمامی نیروهای بنیاد مسکن و خود مردم آوار برداری تا یک ماه آینده به اتمام می رسد.

معاون بازسازی بنیاد مسکن تاکید کرد: براثر زلزله دی ماه و چند روز پیش شهرستان خوی یک هزار و ۷۵۰ واحد مسکن شهری و روستایی ۱۰۰ درصد تخریب شده و ۷ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی روستایی و شهری هم دچار خسارت تعمیراتی شده اند .

جودی اظهار کرد: تسهیلات ساخت واحدهای زلزله زده هم در این شهرستان به تصویب رسیده و با توجه به شرایط کنونی و افزایش هزینه ها درخواست افزایش تسهیلات را داده ایم که امیدوار هستیم با آن موافقت شود.

او بیان کرد: هزینه صدور پروانه ساختمانی و نظارت نظام مهندسی هم رایگان خواهد بود.

جودی افزود: ساخت پروژه ها به سرعت اجرایی می شود و متقاضیان از این بابت نگران نداشته باشند.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا