اخبار ساختمان آنلاینراه و شهرسازیصنایع ساختمانیمجله خبری

پنل 15 : بنای برتر، برند سازی مکان | نمایشگاه تاسیسات 1402

مدیرعامل گروه مهندسی تندیس زنبق: اهمیت تاسیسات در ماندگاری پروژه های ساختمانی/ ساختمان ها ثروت ملی هستند

به گزارش ساختمان آنلاین به نقل از استودیو نمایشگاه تاسیسات، عباس گِلوی مدیرعامل گروه مهندسی تندیس زنبق در پنل “بنای برتر و برندسازی مکان “، با اشاره به نقش برندها در ساختمان سازی اظهار داشت: اعتقاد ما بر این است که ساختمان ها ثروت ملی هستند که دست به دست می شود؛ بنابراین تلاش ما همواره بر استفاده از محصولات با کیفیت بوده است.

وی ادامه داد: به عنوان ‌مثال ما نه تنها برای بناهای ساختمانی، حتی برای احداث چاه نیز از بلوک های سیمانی که از کیفیت مطلوب و استاندارد بالایی برخوردار است، استفاده کنیم.

مدیرعامل گروه مهندسی تندیس زنبق بیان کرد: ساختمان سازی در همه جای دنیا سخت است، اما این شرایط در ایران به مراتب به دلیل عدم دسترسی به برخی امکانات بسیار سخت تر است که مانع کار می باشد.

گلوی با اشاره به نقش تاسیسات در امنیت و ماندگاری پروژه های ساختمانی تصریح کرد: در انتخاب مصالح و تاسیسات هدف اولیه برای سازنده، رفاه و آرامش ساکنان ساختمان در طراحی های جدید و انتخاب مصالح است، پس سعی میکنیم بهترین مصالح حتی اگر دیده نشود، خریداری شود.

مدیر بازاریابی پلی ران:
“برندسازی” در پلی ران؛  ضرورت و نه انتخاب

به گزارش استودیو نمایشگاه تاسیسات، علی حفیظی در پنل “بنای برتر و برندسازی مکان” با بیان اینکه ساختمان ها ثروت ملی هستند اظهار داشت: همکاری با سازنده هایی که بناهای برتر را می سازنند، فرصت خلق محصولات جدید را فراهم ‌می کنند، چرا که محصولات جدید را وارد چرخه تولید می کنند.

وی افزود: هدف پلی ران صرفا فروش محصول نیست بلکه همکاری و تعامل بیشتر برای رسیدن به شرایط مطلوب بنای برتر است، ما به بناهای برتر به عنوان ساختمان خودمان می نگریم.

مدیر بازاریابی پلی ران با اشاره به مشارکت پلی ران در اجرای پوش فیت گفت: تجربیات مختلفی در زمینه اجرای پروژه های ساختمانی از طراحی تا مهندسی داشتیم تا نحوه اجرای راحت تری داشته باشیم، بنابراین در خدمات طراحی ورود پیدا میکنیم‌ تا ضمن کسب نظرات کارشناسی مکرر، بر تیم های نظارت نیز اجرای مستمری داشته باشیم.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا